Beeldschermkrasje

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 02:25
Sorry voor de eerdere dubbelpost, maar ik drukte te snel op enter. Maar om dan maar meteen het hele topic te verwijderen vindt ik wel heel erg bruut. :(

--

Ik heb recentelijk een nieuwe monitor gekocht, maar er zit er krasje op het scherm, maar dat heb ik niet gezien tijdens de koop (het is alleen zichtbaar als er een lichte achtergrond achter zit). De winkel waar ik hem heb gehaald wil geen garantie geven omdat ik daar binnen 3 dagen mee aan had moeten komen (dit wist ik niet, en ik had het druk).
Iiyama geeft geen garantie op krassen. En als ik hem opstuur met een ander eventueel mankement krijg ik hem uiteindelijk toch weer terug, dus daar ga ik niets mee opschieten.
Weet iemand hoe ik dit het beste kan aanpakken ?
Of hoe ik die kras (hij is maar klein, iets van 0.5 cm)
kan wegwerken ????
help

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

Verwijderd

gebruik iig GEEN displex. Daar wordt het alleenmaar erger van. Ask my brother.

Verwijderd

Je hebt 8 dagen de tijd om te ruilen, dat is opgenomen in de wet. Ruilen zonder bon is toegestaan bij uitzondering van bepaalde zaken. Gewoon teruggaan dus. En heb je geen garantieregeling van de winkel zelf? Meestal bieden zij 1 jaar garantie en vanaf daar is het jij en de producent van het beeldscherm. Maar even teruggaan dus, want drie dagen klunnen ze niet maken,

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Krasjes in Lak enzo kan je altijd wel makkelijk weg krijegn maar ik denk dat een krasje in glas niet weg tewerken is... :'(

anders ga je ff vol met de moker erop, dan sturen ze vast niet meer dezelfde terug >:)

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:12

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Dit lijkt me een verborgen gebrek. Terug gaan naar de winkel, en garantie claimen bij de fabrikant. De winkel moet je in ieder geval daar mee helpen, als ze netjes zijn dan regelen ze het zelf met de fabrikant, en geven ze jou een andere mee.

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 02:25
Op woensdag 10 oktober 2001 13:45 schreef Vipertje het volgende:
Je hebt 8 dagen de tijd om te ruilen, dat is opgenomen in de wet. Ruilen zonder bon is toegestaan bij uitzondering van bepaalde zaken. Gewoon teruggaan dus. En heb je geen garantieregeling van de winkel zelf? Meestal bieden zij 1 jaar garantie en vanaf daar is het jij en de producent van het beeldscherm. Maar even teruggaan dus, want drie dagen klunnen ze niet maken,
Staat dat ergens op een site van de overheid of een andere plaats waar ik dat aan die mensen kan laten zien ?

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:18
<MiereN##k aan>
Of hoe ik die kras (hij is maar klein, iets van 0.5 cm)
kan wegwerken ????
dus 5 mm? Da's geen klein krasje :)

<MiereN##k uit>

Kan je niet van die GSM-oppoetsrotzooi gebruiken?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hier aub verder gaan: [topic=288448/1/50] ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.