Iiayama is inderdaad goede keuze van je want de garantie van Sony zuigt Kapt je monitor er ineens mee, geven ze mij de schuld dat ik iets fout heb gedaan.
Lees in deze thread eens wat mensen meemaken met Iiyama en je wil er nooit meer een:
[topic=130527/1/25]
Echt niet normaal hoor... Iiyama heeft sinds februari 2001 ongeveer de technische support uitbesteed aan TelePlan en die kunnen er duidelijk helemaal niks van.
Ik had in juni 2001 een Iiyama Vision Master Pro 451 gekocht en zoals je in mijn sig kan zien heb ik ondertussen een Sony CPD-G420. Mijn verhaal kan je lezen in die thread op blz. 11 (er zijn ondertussen al 30 bladzijden vol met klachten tegen Iiyama).
En als je denkt dat het bij dat 1 model beperkt blijft, dan kom je er bedrogen uit: 2 kenissen hadden een 452 (de nieuwere versie die zogezegd geen problemen meer zou geven) en hadden eveneens problemen en kregen te maken met dezelfde schurken bij TelePlan...
Je hebt nu een Iiyama besteld en ik hoop voor jou dat er niets aan scheelt hoor! Want als je wil reclameren, dan gaat dat je een hoop geld kosten en geraak je toch nergens (ik heb mijn scherm 2x binnengebracht; sommigen 4x en meer en anderen kregen zelf een nieuwe... maar bij geen enkele persoon bleek het achteraf te werken).
Toegegeven: Sony is duurder en de service-na-verkoop is misschien ook niet geweldig... maar het percentage uitval is wel een stuk beter bij Iiyama! Er zijn misschien wel veel mensen tevreden over hun Iiyama, maar 90% van die mensen hebben hun scherm ook vóór 2001 gekocht... Het is vanaf dit jaar dat alles om zeep is gegaan.