T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Net doen of je hem om wilt ruilen voor een ander merk/soort? Welke winkel? Het klinkt wel wat onredelijk dat ze je aan die drie dagen houden. Klote voor je.
Hoe lang heb je die monitor al?
Binnen 8 dagen kan je 'm sowieso ruilen bij de winkel, daar zijn wetten voor.
Het product voldoet niet aan jouw eisen.
Dus gelul over dat je 'm binnen 3 dagen had moeten inruilen is bullshit.
Binnen 8 dagen kan je 'm sowieso ruilen bij de winkel, daar zijn wetten voor.
Het product voldoet niet aan jouw eisen.
Dus gelul over dat je 'm binnen 3 dagen had moeten inruilen is bullshit.
Niet?
[Specs]
das mooi kl*te voor je
ik heb ook een mooie kras erin zitten
krijg ik ook geen garantie op, want ze kunnen het toch niet maken zeggen ze dan.
en ik weet jammer genoeg ook geen oplossing
ik heb ook een mooie kras erin zitten
krijg ik ook geen garantie op, want ze kunnen het toch niet maken zeggen ze dan.
en ik weet jammer genoeg ook geen oplossing
Ik weet er geen bal van, maar je zou 's kunnen vragen bij een verfwinkel ofzo, of een glaszetter, ik kan me voorstellen dat dat soort mensen wel weten of en zo ja hoe je krassen in glas kunt oplossen. Alleen wees voorzichtig, want voor je 't weet is 't erger dan nu.
Verwijderd
Voor hele kleine krasjes kan je het beste gewone tandpasta gebruiken.
Het schijnt dat je hier goede resultaten mee haalt.
Verwijderd
Misschien heeft die winkel waar jij je monitor hebt gekocht nog wel andere vestigingen,ga daar naar toe (ze kennen je daar niet) en ruil hem daar om voor bijv een iets duurdere monitor
Het gaat hier dus om de winkel "Com4".
dus houdt hier in de toekomst rekening mee, bovendien hebben ze me "voorgelogen" zie ik net, want het valt onder de afkoelingsperiode van 7 dagen na aankoop!!!
Hier is het laatste nog niet over gesproken!
dus houdt hier in de toekomst rekening mee, bovendien hebben ze me "voorgelogen" zie ik net, want het valt onder de afkoelingsperiode van 7 dagen na aankoop!!!
Hier is het laatste nog niet over gesproken!
Verwijderd
Absoluut Niet doen dit!Op woensdag 10 oktober 2001 13:52 schreef SeWPKiP het volgende:
Voor horloge OID werkt het goed maar met een monitor wrijf je je hele coating eraf!
Verwijderd
Ben je gek ofzoOp woensdag 10 oktober 2001 13:52 schreef SeWPKiP het volgende:
Ik heb ook een kras op mijn monitor, hoe dat is gekomen zou ik zo niet weten.
Maar heeft iemand suggesties voor het verwijderen van de kras?
Maar heeft iemand suggesties voor het verwijderen van de kras?
Volgens mij heb je zelfs het wettelijke recht om het product binnen 30 dagen te ruilen.
Bloed, zweet & koffie
Ruilen met kassa bon binnen 8 dagen is een algemeen geldende regel (wet). Garantie is een tweede, je heb gewoon garantie ook al kunnen ze het niet repareren. Bovendien heb je garantie van minimaal 1 jaar na reparatie op de reparatie. Let wel op waar ze de reparatie specificeren heb je dus ook alleen maar garantie op de gespecificeerde reparatie. Over de 30 dagen van de colporteurs wet is het mij niet bekend of dat ook geld bij aankopen bij winkels. In ieder geval kan jij gewoon de monitor terug brengen en een nieuwe eisen. Mocht dit dan echt niet gaan en je heb geen zin om verder te bakkelijen vraag dan naar iets van showmodel korting. Maar ik zou gewoon voet bij stuk houden. Iets wat je er ook op na kan slaan, zijn de algemene voorwaarden en de verwijzing daarvan. Dit moet ergens schriftelijk vastgelegd zijn. Bovendien staat daar ook in hoe zij zouden moeten handelen bij dit soor geschillen. Succes.
Meh ...
Verwijderd
Op een trinitron monitor kan je dit maar op 1 manier wegkrijgen. Je moet je scherm dan laten polijsten. De nadelen zijn dat je scherm niet meer 100% vlak is en dat de beschermende coating van je scherm is.
Ik weet niet hoe dit zit bij een normale monitor.
Ik weet niet hoe dit zit bij een normale monitor.
Verwijderd
Als ik jou was zou ik hem poleistenOp woensdag 10 oktober 2001 13:52 schreef SeWPKiP het volgende:
het beestje is gekocht op een beurs, wel nieuw en compleet in doos. krijg ik dan 30 dagen garantie? waar staat dit vermeld ?
Zegt meneer WETBOEK je iets?Op woensdag 10 oktober 2001 15:54 schreef Nibble het volgende:
het beestje is gekocht op een beurs, wel nieuw en compleet in doos. krijg ik dan 30 dagen garantie? waar staat dit vermeld ?
Verwijderd
zou je niet zoiets wat ze om van die krasjes op mobiele telefoons weg te werken kunne gebruiken ?
Dat tast volgens mij de coating van de monitor aan. Ik zou het in ieder geval niet proberen, tenzij jij het even voordoet op jouw monitorOp woensdag 10 oktober 2001 19:37 schreef pointer het volgende:
zou je niet zoiets wat ze om van die krasjes op mobiele telefoons weg te werken kunne gebruiken ?
Mijn monitor was eerst kapot en kreeg toen een showmodel voor terug
Daar zit dus ook een kras op. Maar ik zie het niet als ik aan het puteren ben(ok als je er extreem op gaat letten wel). Alleen als de pc uitstaat zie je het weer..
Pagina: 1