Nieuwe Samsung 757DFX Monitor!!!

Pagina: 1
Acties:

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14
Omdat de samsung 700IFT niet meer gemaakt werd, kreeg ik de 757DFX voor dezelfde prijs mee...
Deze monitor is nog niet op de markt en staat ook nog niet op de site...

Ben ik nou de enige die deze monitor al heeft?

Ik vind het een prima ding... 1280x1024 in 90 Hz. en heel scherp beeld! Echt een aanrader voor iedereen die binnenkort een nieuwe monitor wil kopen!

Nouja...ik dacht ik zeg het ff >:)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Mooody
niemand?
....vreemd

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:03

MartNL

IK heb een nieuwe Iiama Vision pro 512 22inch besteld.
Volgens mij is die beter dan die Magnetron van jou.

• Mooody
Op woensdag 10 oktober 2001 17:35 schreef MartNL het volgende:
IK heb een nieuwe Iiama Vision pro 512 22inch besteld.
Volgens mij is die beter dan die Magnetron van jou.
hm...dat antwoord zit wel erg ver uit de buurt van wat ik vroeg...

jouw geweldige 22" kost dan ook wel 3 keer zoveel als mijn 'nederige' 17" en het grappige is dat die van mij ook prima doet waarvoor die gemaakt is >:)

ok...nog zinvolle antwoorden?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:07

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op woensdag 10 oktober 2001 13:27 schreef Moody het volgende:

Op woensdag 10 oktober 2001 17:32 schreef Moody het volgende:
niemand?
....vreemd
Helemaal niet vreemd, kijk naar je eigen worden |:( :)

• MartNL

MartNL

Niet iedereen wil een magnetron als monitor.
Als je goede magnetrons kan maken betekent het niet dat je hem ook op je buro kan zetten.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
Op woensdag 10 oktober 2001 20:10 schreef MartNL het volgende:
Niet iedereen wil een magnetron als monitor.
Als je goede magnetrons kan maken betekent het niet dat je hem ook op je buro kan zetten.
Ach, hier praat weer een iiyama nerd ?? :Z

Kijk, jij zeikt gewoon iets af waar je blijkbaar geen verstand van hebt. (lijkt me zo)

Je antwoord is ook totaal off-topic.

Ik heb zelf een Samsung 700IFT en een Iiyama 22".
Ben over beide te spreken, de samsung geeft een scherper en beter beeld dan de iiyama. Dus MartNl :r

• MartNL

MartNL

Op woensdag 10 oktober 2001 20:22 schreef The Fox het volgende:

[..]

Ach, hier praat weer een iiyama nerd ?? :Z

Kijk, jij zeikt gewoon iets af waar je blijkbaar geen verstand van hebt. (lijkt me zo)

Je antwoord is ook totaal off-topic.

Ik heb zelf een Samsung 700IFT en een Iiyama 22".
Ben over beide te spreken, de samsung geeft een scherper en beter beeld dan de iiyama. Dus MartNl :r
Ach man maakt je niet zo druk ik zit alleen maar een beetje te stangen. :o

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
kijk eens op www.mti.nl daar staat hij al te koop dus dan zul je wel niet de enigste zijn. :)

ik wilde die eerst ook gaan kopen (vandaar dat ik hem al kende), is dat een goeie?

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 13:27 schreef Moody het volgende:
Omdat de samsung 700IFT niet meer gemaakt werd, kreeg ik de 757DFX voor dezelfde prijs mee...

Ik vind het een prima ding... 1280x1024 in 90 Hz. en heel scherp beeld! Echt een aanrader voor iedereen die binnenkort een nieuwe monitor wil kopen!

Nouja...ik dacht ik zeg het ff >:)
Pc Vergelijk verkoopt dat ding al lang verkocht via Pc Vergelijk. Misschien ben je wel een van de eerste. Er zijn gewoon weinig winkels die hem zo snel opnemen.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
Op woensdag 10 oktober 2001 20:39 schreef MartNL het volgende:

[..]

Ach man maakt je niet zo druk ik zit alleen maar een beetje te stangen. :o
Tis goed :Z

• Mooody
Op woensdag 10 oktober 2001 20:46 schreef juanp het volgende:
kijk eens op www.mti.nl daar staat hij al te koop dus dan zul je wel niet de enigste zijn. :)

ik wilde die eerst ook gaan kopen (vandaar dat ik hem al kende), is dat een goeie?
yep...ik vind deze beter dan mijn iiyama 702HT (die nu van mijn broertje is :))
Echt heel scherp beeld (zelfs op 1280x1024), goede refreshrates (120 hz. op 1024x768 / 90 hz. op 1280x1024) en goed plat...

Moet eerlijk zijn dat Samsung me heeft verrast met deze monitor (misschien was de 700IFT ook net zo goed :?)

Dus mijn tip: Doe eens gek, neem een samsung 757DFX >:)

Verwijderd

Ik kick niet zomaar deze topic omhoog maar ik wil wat van jullie weten:

De Samsung 757DFX lijkt mij ook een goede monitor maar is dit een model met Aperture Grill of Diamondtron buis achtige buis?

Jullie snappen het waarschijnlijk al : Is dit een monitor waarin de 2 horizontal lijntjes zitten of niet, want daar gaat het mij om.
Ik kan het niet duidelijk vinden in de specs en ook niet op internet want Russisch kan ik echt niet lezen.

Ik ben op zoek maar een monitor van 17 inch formaat ZONDER de lijntjes en dat is zeer moeilijk aan het worden!

Zover ik weet heb je nog de:

-Compaq V720 (heb ik nu zelf maar bevalt niet 100 procent, hij is nog nieuw dus ga ik hem ruilen of teruggeven en een andere monitor nemen.)

-Samsung 757NF of de DFX dus (De NF zou niet zo best zijn volgens een test, van de DFX kan ik zogezegd geen test vinden, als iemand dat wel weet zou ik het graag alsnog willen weten)

- Philips 107T21 (niet echt goed uit dezelfde bovengenoemde test)

- Philips 107B30 ,kwam wel goed uit een test en heeft geen lijntjes, zou dus een optie kunnen zijn.

- Iiyama Vision Master 405, maar weet niet of die nog te koop is en weet niet hoe de prestaties zijn.

A.U.B. geen flames over dit is slecht zonder echte argumenten.
zoals gezegd is het lastig aan het worden om een monitor te vinden die aan mijn eisen voldoet dus echt veel keus heb ik niet en wordt nog beperkt daar ik monitor via de zaak koop en dus niet alles kan kiezen alleen de bekendere merken.

19 inch is geen optie voor me en om de eenvoudige reden dat ik deze gewoon niet kwijt kan in mijn burootje.
TFT is ook lastig om de reden dat ik bang ben dat mijn kat zijn nagels in het scherm zet met alle gevolgen vandien (of er moet een TFT zijn die een glasplaat heeft natuurlijk zoals een gewone monitor!)
Pagina: 1