krijg Redalert niet aan de gang in win2k

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-10 19:35

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
ik heb hier nog Ra95 liggen met counterstrike en aftermath (ja alles officieel gekocht ;) omdat het zo vet is)

nou ik speelde da eerst altijd in win98se was altijd cool en geen probs

nu heb ik win2k en toen wou ik ook meteen spelen maar toen kreeg ik telkens deze error: The procedure entry point SMapLS_IP_EBP_12 could not be located in the dynamic link library KERNEL32.dll

en toen hoorde ik van iemand die zei dat je van ntcompatible.com een patch moest downloaden en installeren. ik gedaan en geupdate. klaar

nu start ie wel op maar halverwege hoor ik een fout melding en zit win2k een 'foutenlogboek' te maken...

ik heb redalert al 2 x opnieuw geinstalleerd maar telkes dezelfde fouten... wat nu? kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

beetje laten reactie, maar ik heb hetzelfde, en het is niet opgelost, iemand de dit weet te fixe ?

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

red alert werkt niet op nt kernel kijk maar bij westwood

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt hij wel op XP?

als er een noob is die nog nooit online heeft gespeeld. (ik had vroeger geen internet) ik heb altijd dit spel nog eens online willen spelen (alleen dan niet tegen die pro's die het spel te goed kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:27
Je kan beter de search gebruiken i.p.v. een topic dat 4,5 jaar oud is te kicken :X :P

Dit topic is gesloten.