Gezeik in Ages of Empires 2

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:37

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Verdomme, ik wordt gek van dat spel, telkens als een nieuwe random map doe en ik ga spelen krijg ik na 5 minuten opeens dat die andere volken 10 dingen zegggen, en dan heb ik gewonnen.

Om een bepaalde reden hebben ze geen goal meer om te winnen...

Weten jullie wat ik verkeerd doe?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:10

JJJ

Hmm, zet jij niet al je mannekes op stone en ga je dan rushen met castles? Dan kappen ze er natuurlijk mee he :)

Verwijderd

Das een error, je kunt hiervoor een patch downloaden vanaf de Mircosoft site

Greetz,

Big Tazzz

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Heb je toevallig een relic?
Of een wonder?
Of een patch? ;)

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 12:43

johnwoo

3S-GTE

Jah daar had ik ook last van... Ik wist niet dat er een patch voor was; thanx Big Tazzz! :)
Die patch staat dus hier: http://www.microsoft.com/games/age2/downloads.htm en is 260KB.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:37

me1299

$ondertitel

Topicstarter
ThanX!!!

Hehe netjes dat die patch ook voor de twilight versie werkt :P

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• kross
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Komt deel 3 ook nog (en wanneer)?

Verwijderd

Geen idee maar er is wel net een Expansion Pack uit voor AOE2 :)

http://pc.ign.com/news/23131.html

Verwijderd

You're welcome johnwoo... :)

Greetz

Big Tazzz

Verwijderd

Wel een beetje laat he, AOE2 is al wel heeeeeeeeel lang uit, en die patch bestaat ook al bijna net zo lang, SHAME ON U!!!!!!

• Exterazzo
  • Laatst online: 15:21

Exterazzo

Qeasy

Jongen wat zeik je nou, als je toch gewoon NU ineens zin hebt om AOE2 te spelen, wat maakt dat nou uit!

Audentia

Verwijderd

Dat ben ik helemaal met je eens Exterazzo, er zijn nog steeds mensen die nou Transport Tycoon Deluxe nog eens gaan spelen... en das al behoorlijk oud, maar wat maakt het uit??? Als je er toch lol aan hebt is het goed. Ik hou zelf ook van oude spelletjes zoals TTD en Pizza Tycoon etc.

Greetz

Big Tazzz

Verwijderd

Ik bedoelde dat als je NU AOE2 speelt, dan moet je toch of de patch al hebben of de nieuwe versie waar het al is verbeterd. Verder heb ik niks tegen oude spellen:
Ik sta toch ook met replies bij het forum over TT!!!!!!!!!!

Verwijderd

Sorry Niels,

Maar ik ben het niet helemaal met je eens. Ik heb die patch ook niet... ik heb er namelijk geen problemen mee. Maar een vriend van mij had dat wel, en daar heb ik toen de oplossing voor gezocht.

Greetz

Big Tazzz

Verwijderd

Toch aardig dat je je excuses hebt aangeboden: ken mensen die het niet doen (HINT HINT HINT Exterazzo)

Verwijderd

Dat wij tweakers het niet altijd met elkaar eens zijn betekent niet dat we vijandig tegenover elkaar gaan doen.

Greetz

Big Tazzz

• Exterazzo
  • Laatst online: 15:21

Exterazzo

Qeasy

Sorrie Niels, ben gewoon 2 dagen niet op het Spielerij forum geweest :)

Audentia

Verwijderd

All is forgiven!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 10:53
Nou we toch met age bezig zijn, ik heb de uitbreiding, als ik deze speel dan geeft hij van die trillingen net als je op 60hz speelt, wat dus niet zo is ( elke resolutie 85hz ingestelt ), weet iemand de oplossing?
GeForce 2 GTS
5.22 drivers
IIyama S901GT

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1