Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Hmm, zet jij niet al je mannekes op stone en ga je dan rushen met castles? Dan kappen ze er natuurlijk mee he
Jah daar had ik ook last van... Ik wist niet dat er een patch voor was; thanx Big Tazzz! 
Die patch staat dus hier: http://www.microsoft.com/games/age2/downloads.htm en is 260KB.
Die patch staat dus hier: http://www.microsoft.com/games/age2/downloads.htm en is 260KB.
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
ThanX!!!
Hehe netjes dat die patch ook voor de twilight versie werkt
Hehe netjes dat die patch ook voor de twilight versie werkt
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Wel een beetje laat he, AOE2 is al wel heeeeeeeeel lang uit, en die patch bestaat ook al bijna net zo lang, SHAME ON U!!!!!!
Jongen wat zeik je nou, als je toch gewoon NU ineens zin hebt om AOE2 te spelen, wat maakt dat nou uit!
Verwijderd
Dat ben ik helemaal met je eens Exterazzo, er zijn nog steeds mensen die nou Transport Tycoon Deluxe nog eens gaan spelen... en das al behoorlijk oud, maar wat maakt het uit??? Als je er toch lol aan hebt is het goed. Ik hou zelf ook van oude spelletjes zoals TTD en Pizza Tycoon etc.
Greetz
Big Tazzz
Greetz
Big Tazzz
Verwijderd
Ik bedoelde dat als je NU AOE2 speelt, dan moet je toch of de patch al hebben of de nieuwe versie waar het al is verbeterd. Verder heb ik niks tegen oude spellen:
Ik sta toch ook met replies bij het forum over TT!!!!!!!!!!
Ik sta toch ook met replies bij het forum over TT!!!!!!!!!!
Verwijderd
Sorry Niels,
Maar ik ben het niet helemaal met je eens. Ik heb die patch ook niet... ik heb er namelijk geen problemen mee. Maar een vriend van mij had dat wel, en daar heb ik toen de oplossing voor gezocht.
Greetz
Big Tazzz
Maar ik ben het niet helemaal met je eens. Ik heb die patch ook niet... ik heb er namelijk geen problemen mee. Maar een vriend van mij had dat wel, en daar heb ik toen de oplossing voor gezocht.
Greetz
Big Tazzz
Verwijderd
Toch aardig dat je je excuses hebt aangeboden: ken mensen die het niet doen (HINT HINT HINT Exterazzo)
Verwijderd
Dat wij tweakers het niet altijd met elkaar eens zijn betekent niet dat we vijandig tegenover elkaar gaan doen.
Greetz
Big Tazzz
Greetz
Big Tazzz
Sorrie Niels, ben gewoon 2 dagen niet op het Spielerij forum geweest
Nou we toch met age bezig zijn, ik heb de uitbreiding, als ik deze speel dan geeft hij van die trillingen net als je op 60hz speelt, wat dus niet zo is ( elke resolutie 85hz ingestelt ), weet iemand de oplossing?
GeForce 2 GTS
5.22 drivers
IIyama S901GT
GeForce 2 GTS
5.22 drivers
IIyama S901GT
Pagina: 1