Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Ik heb wel eens gefantaseerd over full length pci kaarten met allemaal procjes erop die staan te grazen
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
is wel erg lastig, zelfs met een opensource, hoe wil je namelijk de resultaten eruithalen?
Jouw droom is werkelijkheid hoor M.MOp woensdag 10 oktober 2001 13:43 schreef m.m het volgende:
Ik heb wel eens gefantaseerd over full length pci kaarten met allemaal procjes erop die staan te grazen
Er bestaan een lange tijd pci kaarten met daarop een processor. In het begin dat ik met SETI meedeed hoorde ik veel over deze dingen.
Ben ook op het idee gekomen, doordat ik een project had waarmee ik met een PCI-kaart werkte met dikke floating point DSP van TI.Op woensdag 10 oktober 2001 13:43 schreef m.m het volgende:
De resultaten eraf halen is eigenlijk het makkelijkste. Zet er een UART op en je kunt met je PC via seriele poort je data binnenhalen. Klein shelletje maken op die proc en klaar.Op woensdag 10 oktober 2001 13:46 schreef Marcj het volgende:
is wel erg lastig, zelfs met een opensource, hoe wil je namelijk de resultaten eruithalen?
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Als ik het goed was dat een hoax. Heeft toen ook nog op de frontpage van t.net gestaan en iedereen wou zo'n ding hebben. Bleek niets van waar te zijn (mits mijn geheugen me niet in de steek laatOp woensdag 10 oktober 2001 14:35 schreef PowerCow het volgende:
[..]
Jouw droom is werkelijkheid hoor M.M
Er bestaan een lange tijd pci kaarten met daarop een processor. In het begin dat ik met SETI meedeed hoorde ik veel over deze dingen.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Bijvoorbeeld de PCI kaarten met 4 G4's eropOp woensdag 10 oktober 2001 14:35 schreef PowerCow het volgende:
[..]
Of die kast waar je dan vervolgens 10 van dat soort kaarten in zet (40x G4
Nondeju. Het is ff zoeken, maar dan heb je ook wat. Hier kun je dat lezen van die 'SETI-accelerator' en hier dat het een hoax was.Op woensdag 10 oktober 2001 14:35 schreef PowerCow het volgende:
[..]
Van G4's heeft deze jongen geen kaas gegeten, maar ik wist dat dat seti geneuzel b**lsh*t was.
* Mobster gaat weer werken
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Pagina: 1