Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Check ff of de serveroptie wel op "Internet" staat ipv "local"
Tja lezen is ook erg moeilijk.Op woensdag 10 oktober 2001 13:06 schreef RedTop het volgende:
Check ff of de serveroptie wel op "Internet" staat ipv "local"
Heb je geen vuurmuur die et verkeer blocked ofzo??
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Ik heb nu precies hetzelfde, maar ik zou ook niet weten waar het aan ligt.
altiijd al gehad, scherm blijft leeg zeker?? je klikt ergens in het vak waar de servers horen te staan, en hij verbind toch?? geen oplossing gevonden..... laat het me ff weten als je iets vind
o nog een keer klikken goh daar was ik nog niet opgekomen! :-) tsjees
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Verwijderd
ik heb er ook last van terwijl ik gister nog rtcw heb gespeeld
. Nog een x klikken helpt niet 
Nog iemand een andere oplossing hiervoor?
Ik speel het dagelijks, echt k*t is dit
Edit
heb net met iemand anders geproken en die had et ook, is dus waarschijnlijk bij iedereen zo
Edit
Nog iemand een andere oplossing hiervoor?
Ik speel het dagelijks, echt k*t is dit
Edit
heb net met iemand anders geproken en die had et ook, is dus waarschijnlijk bij iedereen zo
Edit
Ikzelf kan het ook niet meer. 2 andere jongens bij mij uit de klas ook niet. (1 had het gisteren nog gespeeld, de andere vandaag pas geïnstalleerd)
20*350ZO45°
hier ook niks meer, ook geen Q3ADemo servers meer...
misschien een stomme opmerking maar de RTCW die gelekt was/gerelaesed is Multiplayer demo is de test periode van afgelopen ? dus alles geblokked ?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
Gvd, heb net ged/l vandaag, iedereen zo positief erover dus ik denk effe lekker kijken hoe het is zijn er geen servers meer
En in me eentje rond rennen in een eigen server is ook niet echt woopie.
PS. Op castlewolfenstein.com staat geen news ofzo?
daar niet, maar heb ff geen tijd om allerlei gamesites af te sneupenOp woensdag 10 oktober 2001 16:08 schreef bLiNk het volgende:
Gvd, heb net ged/l vandaag, iedereen zo positief erover dus ik denk effe lekker kijken hoe het is zijn er geen servers meer![]()
Oei, zometeen als ik thuis kom meteen maar kijken of het idd over is met de pret.
Dit spel is inmiddels een dikke verslaving geworden.
Ach ja, er is altijd nog zoiets als CS.

Dit spel is inmiddels een dikke verslaving geworden.
Ach ja, er is altijd nog zoiets als CS.
edit:
Nu ik zovaak RTCW heb gespeeld, kan ik niet eens CS schrijven zonder fouten.

Nu ik zovaak RTCW heb gespeeld, kan ik niet eens CS schrijven zonder fouten.
DAMN!
ik ging net ook even kijken of er geen server meer zijn, ik druk op refresh, en ik zie gewoon alle servers, dieuw ik op get new list, heb ik ook -1 server!!!
ik ging net ook even kijken of er geen server meer zijn, ik druk op refresh, en ik zie gewoon alle servers, dieuw ik op get new list, heb ik ook -1 server!!!
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Damn,Op woensdag 10 oktober 2001 13:10 schreef Dizzytal het volgende:
[..]
Tja lezen is ook erg moeilijk.
Heb je geen vuurmuur die et verkeer blocked ofzo??
Ik heb net ook nog ff gekeken, maar ik krijg nog gewoon een fijne serverlijst te zien hoor.
Verwijderd
Gewoon Gamespy arcade downen en via daar een server uitzoeken, werkt perfect
n00b mode
Is met net uitgelegd door the_twister, wis niet eens niet eens dat het zo kon
n00b mode
n00b mode
Is met net uitgelegd door the_twister, wis niet eens niet eens dat het zo kon
n00b mode
damn, en eigenlijk heb ik een hekel aan gamespy, maar ja, het moet dan maar, want RTCW is tegenwoordig toch dagelijkse kost voor mij
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
ligt het aan mij of zijn de pingtimes in gamespy arcade gewoon veel hoger dan diegene die ik altijd in wolf zelf zag
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Met gamespy werkt het inderdaad wel om servers te vinden, hij blijft wel bij mij zeggen: "Connecting" en hij gaat optellen van 1 naar ??. Iemand een oplossing om dit probleem op te lossen
20*350ZO45°
Genoeg mirrors: http://www.tweakers.net/nieuws/18473?highlight=wolfensteinOp woensdag 10 oktober 2001 18:28 schreef MartNL het volgende:
Weet iemand waar ik hem kan downloaden?
Bij fileplanet lukt niet echt!
20*350ZO45°
OWKEE DAN!
i'm outta here
i'm outta here
Bij mij werkt ie ook, gelijk game
erafgooien
20*350ZO45°
Pagina: 1