Toon posts:

Crosshair van CounterStrike

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik die baggere crosshair veranderen?
Ik heb die lelijke crosshair van de SniperView ook al veranderd in een betere, maar ik wil ook die normale verandere in een rode dot.

Want als je met gewone wapens schiet, heb je die groene crosshair en als je gewoon blijft doorvuren wordt die onmundig groot en onzuiver :(
Ik wil dat die gewoon klein blijft, maar ik dan de file niet vinden die ik moet vervangen. Iemand idee?

Verwijderd

Uhm, als je full-auto schiet wordt je gun net zo onzuiver als je crosshair, dus het ligt vooral aan jezelf... En ik vind die sniper-hair eigenlijk best ok....

Verwijderd

Topicstarter
maar toch wil ik 't weten ;)

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 15:38

Flexx

This side up

Als je zuiver wil schieten moet je met burst fire schieten. das 2 sec schieten en dan ff loslaaten zodat de crosshair weer klein wordt en dan weer schieten...enz....
Je weet wel.. schieten, los ,schieten, los ,schieten, los ,schieten, los ,schieten, los ,schieten, los ,schieten, los ,schieten, los ,schieten, los ,schieten, los ,schieten, los ,schieten, los ,schieten, los ,schieten, los.

• Hamlet
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

Mmm... ik ga mijne niet aan jullie verklappen, worden jullie allemaal niet zo goed als ik :D (NOT)

uh.. bij www.counter-strike.net staan een paar handy links, je moet daar maar ff zoeken, maar als jij hetzelfde methode als Flexx gebruikt, dan zou die prob niet zo snel ontstaan, iets wat iedereen eigenlijk zou moeten doen

heb ik niet meer :P

Verwijderd

was er mis met die crosshairs?
stel je voor dat ze niet mooi zijn :)
burtst fire is the key to many kill and respect >:)

Paestero
aka [GoT]Dutch Commando * CS of course ;) *

Verwijderd

www.bullseyecrosshairs.com

Daar hebben ze er een aantal, inclusief een guide hoe je die sprites moet vervangen

Verwijderd

Topicstarter
nou das dan fraai, de eerste zin van die link van ^JaapvR^

"REGULAR WEAPON CROSSHAIRS: Since beta v6, the regualr weapon crosshair cannot be changed. You can chnage the color. Once in the game, pull down the command console with the tilde (~) key, type adjust_crosshair, and hit Enter. Each time you type and Enter it will change to one of the 5 available colors."

:(
Pagina: 1