| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
ehmm,en wat als ik mijn frontje er dan af wil halen?
tie wraps doorknippen en nieuwe op zetten?!!? neh
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ik fix zulke dingen altijd met kunsthars (poeder wat je mengt met een oplosmiddel en dan aanbrengt), dat wordt keihard en dan kun je het overtollig aangebracht spul netjes wegdremelen of vijlen. Ik koop het nooit zelf maar ik denk dat je het kan krijgen bij de betere Nico-zaak...uh doehetzelfzaak
I reject your reality, and substitute my own.
hmm, ik heb zo'n ronde kliksystemen, en ja, er is er nog één die werkt, na een aantal keren m'n kast opengemaakt te hebben en er toevallig es een shot op gegeven te hebben
zolang ik ze niet verplaats blijft het er op, anders gebruik ik doorzichtige kleefband
Verwijderd
jah! .. hoevaak maak je nou je frontje los?Op woensdag 10 oktober 2001 12:12 schreef 2Dutch2 het volgende:
ehmm,en wat als ik mijn frontje er dan af wil halen?
1 wisselen sleep en reset button
2 plaatsen drives (cooldrive..groot bakkie)
3 plaatsen IR module achter IR glas
het gaat er nu om dat het ding niet meer goed vast zit. Open gaat ie nu wel ja,zonder bevestiging
2 plaatsen drives (cooldrive..groot bakkie)
3 plaatsen IR module achter IR glas
het gaat er nu om dat het ding niet meer goed vast zit. Open gaat ie nu wel ja,zonder bevestiging
Nou, heb zelf wat rondgebeld en het voor elkaar gekregen hoor..een nieuw frontje! cheer
Dus een waarschuwing voor de mensen met deze kast:pas op met die zwakke pennen in het frontje!
Dus een waarschuwing voor de mensen met deze kast:pas op met die zwakke pennen in het frontje!
Pagina: 1