FKY 603 met afbrokkelende frontbevestiging :(

Pagina: 1
Acties:

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Topicstarter
Voorzichtige moi heeft het voor elkaar gekregen een aantal klemmetjes van het frontje van mijn kast af te breken.
Heb effe een picje op de computerland site opgesnord om het duidelijk te maken:
FKY 603 pic
Dan de rechterfoto, daar zie je op de rand 3 plastic "klemmen" die het frontje dus op zijn plek houden. En lijmen of iets dergelijks heeft weinig zin, die dingen zijn veels te dun.
Ik vind ze zelf heel erg knullig vergeleken met de rest van de (zeer degelijke) kast. Heeft iemand ook problemen met die dingen, of misschien een oplossing? (behalve een nieuw frontje bestellen dan ;) )
Wordt het misschien nog een mooie casemod of zo.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Gaatje boren, en Tie-Wraps gebruiken om het vast te knutselen ..

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Topicstarter
ehmm,en wat als ik mijn frontje er dan af wil halen?
tie wraps doorknippen en nieuwe op zetten?!!? neh :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik fix zulke dingen altijd met kunsthars (poeder wat je mengt met een oplosmiddel en dan aanbrengt), dat wordt keihard en dan kun je het overtollig aangebracht spul netjes wegdremelen of vijlen. Ik koop het nooit zelf maar ik denk dat je het kan krijgen bij de betere Nico-zaak...uh doehetzelfzaak

I reject your reality, and substitute my own.

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 09:51

CBA

een vat, een vat, een vat !

hmm, ik heb zo'n ronde kliksystemen, en ja, er is er nog één die werkt, na een aantal keren m'n kast opengemaakt te hebben en er toevallig es een shot op gegeven te hebben :( zolang ik ze niet verplaats blijft het er op, anders gebruik ik doorzichtige kleefband :)

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 12:12 schreef 2Dutch2 het volgende:
ehmm,en wat als ik mijn frontje er dan af wil halen?
tie wraps doorknippen en nieuwe op zetten?!!? neh :)
jah! .. hoevaak maak je nou je frontje los?

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Topicstarter
1 wisselen sleep en reset button
2 plaatsen drives (cooldrive..groot bakkie)
3 plaatsen IR module achter IR glas

het gaat er nu om dat het ding niet meer goed vast zit. Open gaat ie nu wel ja,zonder bevestiging :)

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Topicstarter
Nou, heb zelf wat rondgebeld en het voor elkaar gekregen hoor..een nieuw frontje! cheer :)
Dus een waarschuwing voor de mensen met deze kast:pas op met die zwakke pennen in het frontje!

Pagina: 1