Shop Survey

Pagina: 1
Acties:

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
http://www.tweakers.net/shopsurvey/9

Deel er van kan naar het forum gemoved worden, misschien alleen link naar discussie in de survey zetten. Dank.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Verwijderd

dit is t.net related, dus in LA

moved SU >> LA

• NiGeLaToR
  • Nu online
OW :) Okee.. Iemand heeft de reacties al weggehaald btw.. enig idee wie? Want er is geen topic gestart.. vindt het minder dat er zomaar steeds reacties en beoordelingen worden weggehaalt, dan wordt de shopsurvey nog matiger dan dat ie al is :( (Qua reacties dan, de opzet is oke).

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ik heb ze niet weggehaald, maar het is iig goed dat dat gebeurd is. Als je wilt dat je reactie bewaard blijft, moet je of gewoon een mening invullen of die direct op het forum posten, niet de SS gaan vervuilen...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• NiGeLaToR
  • Nu online
-edit-