Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Brightness in half life

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Via de menu's in half life kun je de brightness niet echt hoog zetten,

kan dit dmv console commands wel?

welke?

Thnx......

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
wat d8 je op je monitor ?

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

ik heb dit probleem ook, maar dan met UT, zet altijd ergens ver weg in mijn 3d drivers de brightness heel hoog.

Verwijderd

Cheaters!
:P

Verwijderd

Als je op je athlon 750 met lompe geforce quake2 met zwaailichten en tlbuizen gaat spelen, dat is cheaten, maar dit is gewoon het speelbaar maken van het spel :)

• Hamlet
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

bij Halflife is het dacht ik "gamma" "3"

Mijne staat op 2, in het midden dus.. je kan het proberen met een hoger getal, maar ik garandeer niks :)
OF je mot elke keer handmatig via je monitor instellen :)

Of je moet een coole monitor hebben als ik, waar je bepaalde configs kan opslaan :D
Nou ja ik kan er maar 3 opslaan en niet dat het zo voor mij boeit, want ik heb het nog nooit gebruikt :D

heb ik niet meer :P

Verwijderd

kijk is bij screen opties en dan advanced ofzo..ergens kan je 't lichter zetten :)

Verwijderd

misschien je zaklamp gebruiken? ;)

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik heb hier ook last van met Q2, zo donker dat je bijna niks ziet, en het ook bijna niks helpt als je de monitor helemaal open zet..., alle settings op 100%!

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

powerstrip...kan je je gamma heel erg hoog zetten. Mijn tip is: powerstrip op zn hoogste zetten, dan sluiten, en dan hl starten, PS veroorzaakt nl nogal eens fouten als je gamma op zn hoogste zet, dan worden de kleuren helemaal shit.

En als je een leuke pc hebt met veel geheugen maakt het niet echt veel uit of je ps hebt draaien...paar frames meer of minder maakt niet echt veel uit als je bijna altijd rond de 80 zit.

• hoodlum
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

hoodlum

probeer deze commands es:
gamma [hoger = brighter]
brightness [hoger = brighter]
lightgamma [lager = brighter]
texgamma [lager = brighter]

en uiteraard lambert -2 al weet ik niet of dat nog werkt want ik speel het niet meer
Pagina: 1