Hi
(n.a.v eerdere door mij geposte topic...)
. De drivers van die lui zuigen behoorlijk.. Niet zozeer qua fps maar wel qua toegevoegde waarde van de DLX opties (capturing, tv in/out, het niet kunnen regelen van overlay kleuren zoals brightness etc. tv/out wil met de nieuwe drivers al helemaal niet meer). In w2k is er gewoon niet meer mee te werken.
Is er een ander alternatief voor een GF2 (of 3) ? die wel goede ondersteuning heeft voor tv in/uit onder w2k/xp en voor overlay kleurregelingen...
Buiten dat die kaart in q3/ut tegen de 125fps (1024*768*32bit) moet hebben vind ik goed 2d eigenschappen ook belangrijk. Ik weet van nvidia dat ze snel zijn maar ik heb geen notie van welke van ati/matrox snel zijn.. Heb namelijk sinds de introductie van de TNT alleen maar nVidia spul gebruikt..
Thx
Shades
(n.a.v eerdere door mij geposte topic...)
Ik heb sinds november 2000 een gforce2 64mb (V7700 dlz) en begin behoorlijk te balen van Asus[topic=286626/1/25]
Is er een ander alternatief voor een GF2 (of 3) ? die wel goede ondersteuning heeft voor tv in/uit onder w2k/xp en voor overlay kleurregelingen...
Buiten dat die kaart in q3/ut tegen de 125fps (1024*768*32bit) moet hebben vind ik goed 2d eigenschappen ook belangrijk. Ik weet van nvidia dat ze snel zijn maar ik heb geen notie van welke van ati/matrox snel zijn.. Heb namelijk sinds de introductie van de TNT alleen maar nVidia spul gebruikt..
Thx
Shades