Toon posts:

Welke GeForce2 GTS Pro???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil zo snel mogelijk upgraden naar een GeForce2 GTS Pro met 64DDR, tvout is ook leuk maar niet perse nodig. Ik wil er niet meer dan 400 voor uit geven..

Heb de keus uit de volgende volgens pricewatch:

Chaintech GeForce 2-GTS-Pro 64 Mb DDR TV-Out
Club3D GTSPro 64MB DDR TV-Out
Pine Excalibur GeForce2 Pro 64MB DDR TV-Out
PowerColor GeForce2 GTS Pro 64MB
Sparkle GeForce2 Pro 64MB + TV-Out
Topedo GeForce2 GTSPro 64 MB + TV-Out

Welke is volgens jullie de beste (qua snelheid EN overclockmogelijkheden???

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Leadtek Geforce 2 Pro DDR 32Mb Tvout, voor 335,- bevalt me goed en gaat tot 240/451.

Niet gek toch?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 08:08
Wel op letten dat je er een neemt met mem. op 400 Mhz ipv 366,zoals bij veel Pro kaarten het geval is

.

Verwijderd

Bij Mycom hebben ze de Asus V7100 PRO/T GeForce 2MX 400 64MB DDR (dit is mij door Mycom vertelt) deze kost fl. 325,- maar als deze echt met 64MB DDR is dan vindt ik persoonlijk dat hij niet zo duur is.

Verwijderd

bweehehh wat een :r B merken rijtje.

Haal een Asus of een Leadtek Pro ,zul je veel meer plezier mee hebben

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou ook liever een echt merk willen hebben maar betaal jij hem voor mij?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 oktober 2001 13:47 schreef HC_deat_wish het volgende:
Bij Mycom hebben ze de Asus V7100 PRO/T GeForce 2MX 400 64MB DDR
Dit is leuk voor je maar een MX hoef ik niet te hebben, een GTS Pro namelijk, en btw, dat DDR van die kaart is maar 64bit tegenover 128bits SDram dat de meeste mx 400's hebben!

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 11:51 schreef nigelator het volgende:
Leadtek Geforce 2 Pro DDR 32Mb Tvout, voor 335,- bevalt me goed en gaat tot 240/451.

Niet gek toch?
Zie sig 8-)

Verwijderd

Je bent dom om nu een GF2 te kopen... wacht 3 weken... zullen prijzen flink gaan dalen...

GF2 gaat eruit er komt een totaal nieuwe lijn aan... dus niet slim om nu te kopen....

Maar wil je perse nu 1 kopen koop dan een GAinward GF2 PRo... en niet 1 van die CRAP merken die je adar opnoemt ( met alle respect hoor)

Verwijderd

Uit dat rijtje zou ik voor de Chaintec gaan.

Verwijderd

Ik heb die Chaintech GTS Pro, werkt perfect, merk intreseerd me nix, ik wil gewoon waar voor me geld.

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
heb ook de leadtek, goeie kaart, neem gewoon 32 mb, die 32mb extra boeit echt niet, paar fps meer in 1600x1200 mischien zeker niet de 100,- meerprijs waard.

waarschijnlijk zijn al die kaartjes wel ok, zal wel allemaal reference design zijn, zijn dus praktisch zelfde, dus dan moet je naar geheugen/heatsink kijken. geheugen van leadtek komt erg ver en heeft behoorlijk grote heatsink en is het goedkoopst :P

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op woensdag 10 oktober 2001 11:51 schreef nigelator het volgende:

Niet gek toch?
mijne kan ik met goede koeling op 478 en 258 zetten
maar toen mij da lukte was de omgevingstemp iets van 10 graden =] en er lager 3 fans op :D

nu heb ik em gewoon op 230 en 440 lopen

Verwijderd

Ik denk er nu ook aan om de ASUS V7700 PRO GeForce 2PRO 64MB DDR te kopen hij is dan wel fl. 485,- maar ik hoop dat hij op de beurs toch wel zo rond de 400 komt of zelf er onder als ik geluk heb.

Verwijderd

PowerColor GeForce2 GTS Pro 64MB bevalt me prima :)

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 15:56 schreef BeForce256 het volgende:

[..]

Dit is leuk voor je maar een MX hoef ik niet te hebben, een GTS Pro namelijk, en btw, dat DDR van die kaart is maar 64bit tegenover 128bits SDram dat de meeste mx 400's hebben!
Sorry hoor dat ik hier nu nog op terug moet komen maar snap jij het allemaal wel?? 64bit DDR <-> 128bit sdram? GeForce MX maakt gebruik van een bandbreedte van 64bit in tegenstelling tot GeForce2 GTS (pro) die 128bit bandbreedte heeft. 64bit DDR heb ik nog nooit van gehoord?! Zou een beetje jammer zijn die 64bit DDR, dan schiet je nog weinig op met je DoubleDataRate!!!! :(

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 23:07
Op woensdag 10 oktober 2001 14:00 schreef Shaggy16 het volgende:

Of neem een top merk zoals een Hercules.

Verwijderd

Bij Mycom hebben ze de Asus V7100 PRO/T GeForce 2MX 400 64MB DDR (dit is mij door Mycom vertelt) deze kost fl. 325,- maar als deze echt met 64MB DDR is dan vindt ik persoonlijk dat hij niet zo duur is.
Ik weet niet wat ze bij Mycom verkopen, want asus maakt geen MX-kaarten met ddr geheugen dus ze moeten dan toch zelf iets in elkaar geknutseld hebben bij mycom . Creative heeft wel een MX-kaart met ddr geheugen op de markt gebracht, wat trouwens volstrekt zinloos is. Zie : Who the Man!!!

Verwijderd

Inderdaad

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Op woensdag 10 oktober 2001 11:42 schreef BeForce256 het volgende:

Ik mis de Creative GeForce2 Pro 64MB DDR!!! >:)
:7 De Creative natuurlijk >:)

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op donderdag 11 oktober 2001 09:55 schreef Who_the_man het volgende:
64bit DDR heb ik nog nooit van gehoord?!
DDR heeft NIETS maar dan ook helemaal NIETS met het aantal bits te maken.
DDR wil zeggen dat er op zowel de positieve als de negatieve flank data getransporteerd kan worden.

Ook Matrox maakt b.v. gebruik van 64bits DDR RAM, zie:
http://www.matrox.com/mga/products/tech_info/pdfs/g450/chip_specs.pdf

Verwijderd

Alsof we ineens geen verschillen meer hebben tussen 64bit en 128 bit. Zou jij toch moeten weten! Waarom nog 128bit maken?

Verwijderd

En had ik het niet over bandbreedte?
Blijkbaar bestaat er toch 64bit DDR, kan gebeuren. Je kan niet alles weten. Maar geef mij maar goeie 128bit DDR.

Verwijderd

Had beter breedte van de bus kunnen noemen.
maar, MX means cheap. MX 64bit, ddr 64bit --> gewoon lekker goedkoop, maar de grootste bullshit!!!!!
Ga gewoon voor de niet-uitgeklede GF's. Die maken tenminste waar wat ze beloven. Hardstikke leuk, GFmx met 64mb DDR (64 of 128 bit) maar dat werkt gewoon niet. Pure geldklopperij!
Enige wat dan iets met performance te maken heeft is de snelheid van de memorybus. En dan nog kan zo'n kaart niet tippen aan een GF2 met bijv 32mb 128bit DDR. Echt waar

• warp
  • Niet online
Op donderdag 11 oktober 2001 11:05 schreef Who_the_man het volgende:
Alsof we ineens geen verschillen meer hebben tussen 64bit en 128 bit. Zou jij toch moeten weten! Waarom nog 128bit maken?
Simpel,

64bit DDR RAM is net zo effectief als 128bit SDRAM.
128bit DDR RAM is net zo effectief als 256bit SDRAM.

Get the picture? ;)

Verwijderd

Ik snap het wel, jij alleen niet. Een GF MX schiet er dus geen zak mee op!

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 11:26 schreef warp het volgende:

[..]

Simpel,

64bit DDR RAM is net zo effectief als 128bit SDRAM.
128bit DDR RAM is net zo effectief als 256bit SDRAM.

Get the picture? ;)
Volgens mij mis jij wat, het gaat hier nl over een MX met 64 bit bus. Lees en denk na.
There are two versions of the MX in the market: One with a 128/64 bit memory bus SDR/DDR and the other a 64 bit SDR memory bus. Everything else is just a variation of the two.

The one with the 64 bit bus is the kind you put into a box you're building for Grandma to email the kids. I seriously doubt its value even for a casual gamer. I even found one with 64mb of memory. Everyone knows 64mb is better than 32mb right? Wrong, not with a 64bit bus - just an advertising gimmick to get your hard earned money.

DDR is another one. With a 64 bit bus used with DDR and two rendering pipelines, the MX cannot realisticaly take advantage of DDR memory. The NV11 core with good cooling can hit high clock speeds but this is not the determining factor. Memory speed in nanoseconds is what makes the difference in performance. Higher numbers/ns are slower and lower numbers/ns are faster.

• warp
  • Niet online
Op donderdag 11 oktober 2001 11:29 schreef Who_the_man het volgende:
Ik snap het wel, jij alleen niet. Een GF MX schiet er dus geen zak mee op!
Wat snap ik niet dan? De enige die het niet snapt ben jij geloof ik ("quote: 64bit DDR bestaat niet").

Ennuh, waar heb ik vermeld dat je een GF MX moet kopen dan?
Quote me daar eens op!

Geez...

Verwijderd

Om trouwens antwoord te geven op de orginele vraag.
Koop een powercolor geforce2 pro 64 mb met tv-out bij gistron.
Is een leuk kaartje.

• warp
  • Niet online
Op donderdag 11 oktober 2001 11:31 schreef kurkdroog het volgende:
Volgens mij mis jij wat, het gaat hier nl over een MX met 64 bit bus. Lees en denk na.
Nee, jij mist wat, Whos_the_man beweerde dat er geen 64bit DDR ram bestaat, en dat heeft geen ruk met de breedte van de databus te maken. En daar ging onze discussie over.

Lees eerst zelf de thread maar even terug.

Verwijderd

Kijk eens naar de Hercules 3D Prophet II GTS Pro 64Mb DDR,

Echt een dijk van een kaart, je moet me niet vragen naar 3D marks, maar ik draai Quake III op 1600x1200, 32 bits color, alles high detail. en het draait als een trein. 50+ frames/sec.

Ik heb hem zelf ook en ben er uiterst tevreden over! Ik hoef voorlopig geen GF3 in ieder geval, zonde van het geld.

Succes met je keuze!

Ik heb hem nog even in price-watch opgezocht voor je, zie onderstaande link:

http://www.tweakers.net/pricewatch/14843

Ik heb hem +/- 4 maanden terug gekocht voor f1120,- dus hij is al een aardig stukkie gedaalt in prijs. Maar ja, hij is nog steeds vrij prijzig, maar Hercules levert wel erg goede kwaliteit! En de prestatie van een hercules kaart is natuurlijk niet te vergelijken met dezelde type kaart van bijvoorbeeld het merk Powercolor of Club3D of zo. Die kosten namelijk in verhouding geen drol, maar van die merken zal de prestatie ook niet echt geweldig wezen.

Verwijderd

Jij bent echt hardleers.
Ik reageerde op de post waarin een GFmx werd besproken die 64mb 64bit DDR aan boord had. That's it. Nu meldde ik dat ik nog nooit van64bit DDR had GEHOORD(omdat het weinig nut heeft). OK het bestaat, heb ik toegegeven, heel netjes van mij. Vond ik zelf. Ik ben geen betweter, maar kan er niet goed tegen als andere mensen hun fouten niet toe willen geven! IK had het over GF mx, JIJ antwoordde daar op. Wie zei er dan dat jij het over een mx had? Ik was daarover begonnen.
En ik hou me bij m'n standpunt GFmx is niks en 64bit DDR is ook niks. De combinatie is nog steeds niks. Ik zou het lullig vinden als mensen zo'n kaart zouden kopen. Jij loopt alleen te zeuren, ja 64bit ddr evenwaardig aan 128bit sdram, ja 128bit ddr evenwaardig aan 256bit sdram. Nou en, daar gaat het mij niet om.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

D'r is niks met een MX. Er zijn tegenwoordig snellere kaarten that's all. De MX is niet meer de prijs/performance vechter van Nvidia, dat is nu de GF2 PRO.

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 11:31 schreef kurkdroog het volgende:

[..]

There are two versions of the MX in the market: One with a 128/64 bit memory bus SDR/DDR and the other a 64 bit SDR memory bus. Everything else is just a variation of the two.

The one with the 64 bit bus is the kind you put into a box you're building for Grandma to email the kids. I seriously doubt its value even for a casual gamer. I even found one with 64mb of memory. Everyone knows 64mb is better than 32mb right? Wrong, not with a 64bit bus - just an advertising gimmick to get your hard earned money.

DDR is another one. With a 64 bit bus used with DDR and two rendering pipelines, the MX cannot realisticaly take advantage of DDR memory. The NV11 core with good cooling can hit high clock speeds but this is not the determining factor. Memory speed in nanoseconds is what makes the difference in performance. Higher numbers/ns are slower and lower numbers/ns are faster.
Deze jongen weet waar hij t over heeft... gewoon marketing trukjes... heb ik al eerder gezegd tegen tweakers die perse die duurdere MX wilde... terwijl die Geen ENE REET sneller is....

Echt kutgeintjes van NVIDIA

Verwijderd

Who the man heeft nooit gezegd dat het niet bestaat hij had er alleen nooit van gehoord. En hij heeft dat zelfs toegegeven. Je kan niet alles weten. Lees het eerst zelf nog maar een keer door. En als je iemand wil citeren doe het dan goed, je lijkt wel een 3e rangs journalist.

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 11:42 schreef BeForce256 het volgende:
Ik wil zo snel mogelijk upgraden naar een GeForce2 GTS Pro met 64DDR, tvout is ook leuk maar niet perse nodig. Ik wil er niet meer dan 400 voor uit geven..

Sorry, om even op het onderwerp terug te komen:
Ik heb de Club3d GF2gts pro (Club3D = Powercolor) en deze bevalt mij zeer goed!!
Overklokken gaat bij mij ook prima.
Succes!

Verwijderd

Zo zo iedereen hier is dus DIK OFFTOPIC bezig! >:)

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 11:01 schreef warp het volgende:

[..]

DDR heeft NIETS maar dan ook helemaal NIETS met het aantal bits te maken.
DDR wil zeggen dat er op zowel de positieve als de negatieve flank data getransporteerd kan worden.
TJa... wat moet ik zeggen... het is logisch als je in 1 CLOCK CYCLE aan de pos. en neg. kant data kan transporteren dat je DUS 2 keer zoveel data door de bus heen transporteerd, wat wil zeggen dat de effectiviteit gelijk is aan een SDRAM met 2 maal zo hoge capaciteit. Of terwijl 128bitDDR = 256bit SDR

je zou ook kunnen zeggen dat de eff. MEM clock snelheid 2 keer zo hoog ligt. Als je 256bit SDR hebt wat op 500MHz werkt zal dit even effectief zijn als een 265bitDDR op 250MHz

Verwijderd

Als je up to date wil blijven koop je toch gewoon een Geforce 3 bert wat heb je nou aan een Geforse 256 van 600 piek die nu nog net een 150 gulden waart is ;(

Verwijderd

Topicstarter
Het zou leuk wezen als we ff bij het onderwerp bleven van: Welke geforce 2 gts pro. Ik weet dat ik een merk kaart moet nemen maar daar heb ik het geld niet voor. Donaties zijn natuurlijk welkom :Y)

Verwijderd

Kijk eens naar benchmarks en trek zelf je conclusies.
De waarden liggen over het algemeen erg dicht bij elkaar, denk toch echt dat je zelf een keuze moet maken.
Veel mensen zijn vaak 'merkafhankelijk', zonder dat ze dat zelf door hebben. Eens een Asus, altijd een Asus bijvoorbeeld. Ik zou zeggen waag de gok en doe wat je zelf het beste lijkt.
Zoals ik al zei, ik heb een Club3D kaart en die bevalt me goed. En deze is niet duur http://www.gistron.com bijv. (Club3D is een onderdeel van PowerColor)

Verwijderd

misschien kunnen we je makkelijker helpen als je een budget opgeeft.
Ik denk dat ik toch bij de ASUS V7700 PRO GeForce 2PRO 64MB DDR blijf. kost trouwens fl. 485,- ik hoop alleen dat ie op de beurs rond de fl. 400,- komt.

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:16

EraZor

Don't mention the war

Ik heb zelf een MSI Starforce gf2 pro 64MB DDR en die klok ik zonder extra koeling op 250 /500 . Dat zijn Ultra waarden ;-)

Is ook niet al te duur, overigens....

Verwijderd

Hoe kan je een Grafische kaart overclocken ik snap er echt niks van en als iemand zo aardig wil zijn dit uit te leggen dan zou je me een mailtje kunnen sturen: martijn_d36@hotmail.com

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil niet verder gaan dan 400,-

Oke mierenneukers, 419,- zou misschien nog NET kunnen. Maja als je voor dezelfde peformance meer moet dokken dan weet ikke het wel :+

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 oktober 2001 15:29 schreef HC_deat_wish het volgende:
Hoe kan je een Grafische kaart overclocken ik snap er echt niks van en als iemand zo aardig wil zijn dit uit te leggen dan zou je me een mailtje kunnen sturen: martijn_d36@hotmail.com
Download Powerstrip of Nvmax of TweakXP, de rest wijst zich vanzelf!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 15:17
nou, voor 419 heb je precies die fijne Leadtek pro
met 64 MB en TV out
retesnel, je krijgt er 2 spellen en kabels bij
en nog een software DVD speler enzo
en er zit een dik koelblok op en hij wordt
geleverd met een overclock utility
ik heb 'm ook en ben dik tevreden

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 16:00 schreef BeForce256 het volgende:

[..]

Download Powerstrip of Nvmax of TweakXP, de rest wijst zich vanzelf!
ok bedankt ik zal eens kijken

Verwijderd

Topicstarter
Tot hoever is de Leadtek ongeveer over te clocken...?

Verwijderd

De Gainward Card expert GFII Pro tv-out heeft 4,5ns geheugen en het geheugen loopt standaard op 450. Is wel 120,- duurder dan je budget maar ik weet niet of dit je absolute grens is. Je kunt hem kopen / bestellen bij Informatique.

(oeps las net hierboven dat je max tot 420,- wil gaan. 2e pagina over het hoofd gezien). :)

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 14:00 schreef Shaggy16 het volgende:

Mr einstein :+

In tegenstelling wat veel propaganda van "topbedrijven" als Asus je willen doen geloven, maakt het niet uit van welke fabrikant je een videokaart koopt. Op elke kaart zit toch echt diezelfde chip van nVidia, een GeForce 2 Pro bijvoorbeeld.

Het enige verschil tussen de verschillende merken zit hem in features (3dglazen bij Asus b.v.), overklokbaarheid (sneller geheugen bij duurdere merken verhoogt de overklokbaarheid) en betere standaard koeling, maar dit is slechts relevant als je gaat overclocken.

Zet een PowerColor naast een Asus en ze presteren binnen 1% marge gelijk. Maar shit he die PowerColor GeForce 2 Pro 64MB DDR kost toch maar 320,= *D

Verwijderd

MIjnheer EINSTEIN en mijn bovenbuurman....

DAMN asus is echt niet zo goed in VC als mensen zeggen....

Er waren eens een paar testen... trouwens wat bedoel je met goed? Stabiel? Compatible? Snel? Kwalitatief goed beeld?

Ok naja qua snelheid maakt het bijna geen ene ruk uit tussen de verschillende merken, moet wel zeggen dat Gainward in bijna alle testen standaar al net iets sneller is en makkelijker over te clocken dan de rest.

Stabiel? tja je hebt van die NONAME dingen die nog steeds stabiel zijn, mits je de standaard NVIDIA drivers neemt

COMpatible? Tja ik hoor zo nu en dan dat DIE ASUS kaarten dus helemaal niet zo fijn altijd werken in combo met bepaalde MOBO's zoals ASUS mobo's :) (val mij hier niet op aan, ik hoor dit van mensen die ik ken, en lees t op sommige sites).

En als Laatste KWALITATIEf GOED BEELD: Aha die is leuk, beste kwam uit de test tijd geleden de GAINWARD, sommige merken presteerde echt beduidend minder, zoals powercolor asus was ook minder etc...

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 13:44 schreef -KOD- het volgende:
MIjnheer EINSTEIN en mijn bovenbuurman....

DAMN asus is echt niet zo goed in VC als mensen zeggen....

Er waren eens een paar testen... trouwens wat bedoel je met goed? Stabiel? Compatible? Snel? Kwalitatief goed beeld?

Ok naja qua snelheid maakt het bijna geen ene ruk uit tussen de verschillende merken, moet wel zeggen dat Gainward in bijna alle testen standaar al net iets sneller is en makkelijker over te clocken dan de rest.

Stabiel? tja je hebt van die NONAME dingen die nog steeds stabiel zijn, mits je de standaard NVIDIA drivers neemt

COMpatible? Tja ik hoor zo nu en dan dat DIE ASUS kaarten dus helemaal niet zo fijn altijd werken in combo met bepaalde MOBO's zoals ASUS mobo's :) (val mij hier niet op aan, ik hoor dit van mensen die ik ken, en lees t op sommige sites).

En als Laatste KWALITATIEf GOED BEELD: Aha die is leuk, beste kwam uit de test tijd geleden de GAINWARD, sommige merken presteerde echt beduidend minder, zoals powercolor asus was ook minder etc...
Als je hecht aan goede 2D kwaliteit, dan zou ik wachten tot de Radeon 8500 leverbaar is in Nederland. Deze is sneller dan de GeForce 3 en biedt een stuk betere 2D kwaliteit dan nVidia.

$299 moet ie gaan kosten. 750 gulden omgerekend, maar dat zal wel 830,- ofzo worden in Nederland (transportkosten, naaikosten want in NL is alles duurder).

Maar als je dat teveel geld vindt, en je niet in hoge resoluties (> 1024x768) werkt, dan zal ik gewoon voor die PowerColor GF2Pro gaan voor 320,- bij Gistron b.v.

Succes :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb nou de GeForce 2 Ti van pixelview al een tijdje binnen en hij is fijn (koste 375,-) bij gistron en hij is beter dan de gemiddelde pro :P

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op zaterdag 27 oktober 2001 13:29 schreef BeForce256 het volgende:
Maar ik heb nou de GeForce 2 Ti van pixelview al een tijdje binnen en hij is fijn (koste 375,-) bij gistron en hij is beter dan de gemiddelde pro :P
Veeel beter, ik trek nu met 3dmark vergelijkingstabel de ultra er bijna uit. Vanavond ff overklokken naar de 460+ :)

• Access
  • Laatst online: 06-08 19:54
De Asus V7700 Pro bij de MyCom, heeft 400 (+1 :D) Mhz Geheugen, ik heb 'em nl. vorig weekend gekocht.

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 11:57 schreef EvolutionX het volgende:
Wel op letten dat je er een neemt met mem. op 400 Mhz ipv 366,zoals bij veel Pro kaarten het geval is
Dan zou ik voor de Leadtek gaan heeft 64MB 400Mhz tv-out en weet ik wat nog meer!

• Schaapje_BlaaT
Op vrijdag 02 november 2001 08:49 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Veeel beter, ik trek nu met 3dmark vergelijkingstabel de ultra er bijna uit. Vanavond ff overklokken naar de 460+ :)
volgens mij heeft die vergelijkingstabel en laag gemiddelde, want ik haal met mijn gf2 pro van Leadtek
zonder overklokken al een score die volgens de vergelijking
de ultra eruit blaast (ultra is 96%, mijn pro 100%)
en nu met die nieuwe drivers heb ik nog es 200 punten extra
en dan heb ik ook nog eens agp2x

met de processor vergelijking is het nog erger, maar dat zal komen omdat GTS en pro bijelkaar zit dus dan heb je met een pro een hogere score dan het gemiddelde (haha, mijn p3 750@1000 is sneller dan een p4 1500 :7 )

die vergelijkingstabel heb je niet zo bar veel aan dus, want hij klopt voor geen meter

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eerst met de nieuwe 22.50 strepen door sommige menus (games) maar met de 22.40 niet meer :)

• Schaapje_BlaaT
22.40, nou dat weer
nog meer drivers, een grote chaos
maarja, als ik dus strepen ga zien waar
moet ik dan die drivers vinden?

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op donderdag 11 oktober 2001 11:50 schreef Who_the_man het volgende:

[..]

Sorry, om even op het onderwerp terug te komen:
Ik heb de Club3d GF2gts pro (Club3D = Powercolor) en deze bevalt mij zeer goed!!
Overklokken gaat bij mij ook prima.
Succes!
Ik heb die kaart ook in mijn 2é pc zitten en hij is beter over te klokken als de leadteck die in pc 1 zit :( Oftewel goedkoop hoeft geen duurkoop te wezen. :)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Verwijderd

Dat is zo! Heel erg goedkoop! Hij is eigelijk fl. 320,- maar dat maatk niet uit... Ik kijk ook regematig op www.mycom.nl, heel handig...
Pagina: 1