Toon posts:

resolutie HL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het in Halflife echt niet mogelijk om in een resolutie van 1280*1024 te spelen??? ik kan wel op 1280*960 gaan spelen maar dan moet ik me monitor weer aan gaan passen :r ik speel nu dus op 1024*768, maar me systeem kan 1280*1024 makkelijk aan en dat zou ik dan ook graag draaien

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

waarom zou dat niet kunnen??
niet alleen je videokaart moet het aan kunnen, maar ook je monitor, en je drivers moeten aangeven dat die resolutie ondersteund wordt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• wouzer
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Leuk hoor zo'n hoge resolutie, maar erg behulpzaam is het niet, ik draai in 800x600 en zo krijg ik altijd tussen de 50-80 fps met PIII600+V3, dat heb ik liever dan lage fps en kleine crosshairs :-p

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 10:53
Ik draai em gewoon op 640x480, gaat perfect op een 19" :) mega fps.

Flickr | Lego collectie

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik draai hem op 1024 gewoon op mijn athlon 800 ... gaat perfect !
(shokt alleen wel eens om onverklaar bare reden, terwijl ik stilsta ofzo maar dat is het netwerk denk ik .. 1 mb/s)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Ik heb ook een tijdje 640 met FSAA aan gespeeld. Best makkelijk idd, zo'n gigantische crosshair. Maar met een 1024 crosshair ben je toch net wat nauwkeuriger, en het ziet er net zow goed uit. En speelbaar blijft het ook wel. Alleen kut dat mijn mointor geen fatsoenlijke refresh-rates heeft boven 1024 :(

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 10:53
Het ging er toch niet om dat het er mooi uitzag....dan pak ik Q3 wel :D. Gewoon 640x480 op een P3 met GeForce 2, kijk 1024 kan ook met gemak, 1280 vast ook wel, maar het kost alleen maar fps...FSAA is ook totaal nutteloos. Of gaat het je om de singleplayer mode?

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

FSAA doe ik omdat het er dan nog een beetje uitziet. Ik merk het verschil tussen 150 of 80 fps toch nauwelijks. Zolang het sple onder alle omstandigheden vloeiend en snel blijft lopen, vind ik het prima. Want je mannetje beweegt toch niet sneller als je meer fps haalt, hij maakt alleen meer frames aan....

Verwijderd

Topicstarter
bokkie: hij staat niet bij de opties.....

videokaart: CL Geforce DDR
Drivers: detonator 5.33
Monitor: IIyama VM PRo 450

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

vreemd, mischien moet je dan toch even de drivers van de videokaart zelf proberen (wel de nieuwste natuurlijk)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Lukt mij ook niet ruud, drivers, videokaart en monitor halen het makkelijk, zowel onder openGL als onder d3d, misschien dat er wat in de config veranderd kan worden in notepad?
Misschien dat er wat te vinden is op planethalf-life.

Niet op voorraad.

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

Waaa,, ik draai HL op 1024x768 met mijn Ouwe PII400 met een opgefokte Tnt2 :)
Krijg rond de 40- 50 Fps, gaat prima.
Mmm.. ff morgen mijn GTS2 uitproberen :P

heb ik niet meer :P

Pagina: 1