Toon posts:

Natalya in Diablo2, wat mot je ermee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enig id of die Natalya ergens goed voor is?

<edit>
die female assasin die bij dat kampvuur in kurast staat
</edit>

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:10

Exterazzo

Qeasy

Neuh gewoon afmaken die hap ;)

Audentia

Verwijderd

Ze is aan het eind van act III als alle quests voltooid zijn wel mooi verdwenen.

Verwijderd

Hmmm nieuwe "secret"?

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
dat was me gewoon nog niet op gevallen dat ze weg was zal volgende keer kijken ,misschien wel eeen secret ja wie weet maar ondangs alles is en blijft het een goed spel alleen had er toch meer van verwacht

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Er zijn geruchten dat zij terug zal komen in de Add-On. Kan zijn dat ze gewond je komt vertellen dat er weer wat is gebeurd of dat ze met je mee wil. Wat het precies wordt is nog niet duidelijk, maar dat is wat ik gelezen heb

Verwijderd

Ja, waarschijnlijk zul je in de addon Baal moeten vernietigen, en Natalya zou daar een wat grotere rol in spelen.

Tis maar spekulatie

Verwijderd

Dan is er geen "mad-cow"-level, maar een "mad-chicken"-level, waar honderden kippen je ogen proberen uit te steken, en dan komt r een ufo, en die dropt weer een paar koeien en dan...en dan..

=) had ff zin in een onzin verhaaltje, allemaal speculaas uiteraard ;)

Verwijderd

SPECULAAS?? waaar jummie :)

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ik hoorde dat er in Expension een Druid en Assasin bijkwamen als characters.

Natalya is een Assasin....

• NiteFly
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-10 15:44
Natalya was (samen met charsi, mmm) wel de grote spraakmaker voor mij. Ik hou wel van vrouwen in leer..
Maarre.. ze zegt dat ze je up-to-date gaat houden met al haar info. Inderdaad weinig van gemerkt! ach, op weg naar Hratli altijd ff haar lekkere kontje checken, ik bedoel, misschien is dat wel haar functie in het spel?

Enne, Baal gaat zekers nog wel dood.. maar ZIJ gaat jou daarbij helpen? Doe me een lol.. dat gaat dus echt niet gebeuren!

Heb ik nog wel een vraag, WIE is in godsnaam die vent (malius, ofzow?) die het verhaal tegen Baal zit te vertellen? Ik ben er nog steeds niet achter.
OEPS! voor alle mensen die de epiloog nog niet hebben gezien, het is natuurlijk Tyreal die in de kerker zit te luisteren.. hehe

Verwijderd

Topicstarter
ehhehehe jij ook al ;)

voor iedere quest ging ik ook nog ff uitgebreid met Natalya praten, wijvies in leer ;)

Enne tis Marius, enne agh volgens mij ist gewoon een of andere dronkaard. Tjek anders Diablo1 nog es misschien verwijst er iets naar?
Pagina: 1