Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT patch 4.20 en 4.25

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik 1 van deze 2 patches wil installeren, krijg ik een critical error:
"Assertion failed GetClassInfoExA [Null,TcHAR_To_Ansi (WinBaseSlass),&Cls)[file:...\inc\Window.h][aline:1393]

History:Wcontrol::RegisterWindowClass <-UWindowManager::UWindowManger <-InitWindowing

Heb overigens de ORIGINELE UT cd, dus daar ligt het niet aan.
Iemand suggesties?

Draai onder W98, schone install (vandaag gedaan, 1e game wat geinstalleerd wordt. Heb daar speciall UT voor gekocht :) )

Greetz,

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
instaleer goede driver en goede directx

• Feenstra D
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-11 08:32
mmm toch niet de 4.25 patch geinstallaleerd wat toen ik dat had gedaan starte ut helemaal :( niet meer op ik had gelukkig de d3ddrv.dll een kopietje gemaakt van de vorige versie 4.20 en toen werkte het weer

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg deze 2 patches uberhaupt niet geinstalleerd. DirectX 7 en reference drivers 5.30 voor mijn Asus 6800 Pure DDR.
Zoals eerder aangegeven op een compleet nwe install van W98.

Niemand een goed idee?

Greetz,

Verwijderd

direct-x 7a?
driver 5.33?
ut opnieuw installeren?
heb je ut al keer opgestart in safe mode?

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk niet dat het aan mijn drivers of directX ligt. Het is een critical error waar ik echter geen kaas van kan eten :(
UT doet het verder goed, geen problemen. Ik dacht in 1e instantie dat het aan de copie lag, vandaar dat ik het origineel gekocht heb. Nou ja, dan maar geen patch meer. Heb geen zin om UT opnieuw te installeren.

Greetz,

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Wcontrol::RegisterWindowClass<-UWindowManager::UWindowManger<-InitWindowing
Schijnbaar weet jij nix van windows programering of de UT code, want wat hier dus staat is that UT geen window class kon registrer\aan maken, dus UT kon had geen window om iets in te doen, dat vindt ik dus zeer critical...
Aangezien jij hoogst waarschijn in fullscreen zat kon het aan directx liggen (geen DirectDraw3D::FullScreem of DirectDraw::FullScreen window), en aangezien hij hoogst waarschijnlijk hardware accelleratie gebruikt kan het aan je driver liggen. Als jij dezelfde error krijg in software windowed mode, dan kan het nog steeds aan directX liggen. Als directx goed geinstalleerd is moet je de direct3d.dll van UT wissen (of welke driver je ook gebruikt) en opnieuw UT patchen (ruim je .ini ook op). als je hierna nog steeds problemen hebt lijkt het me een goed idee om een format c: /u uit te voeren...
Pagina: 1