Kabels rounden op G-O

Pagina: 1
Acties:

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Topicstarter
Beste kijkers,

Ik ben woonachtig op Goeree-Overflakkee (kijk maar in de atlas als je wil weten waar het is) en we hebben hier niet echt een grote electro-boer ;( , maar toch wil ik mijn kabels rounden. Heeft iemand (liefst iemand die ook op G-O woont)een idee waar ik Spiral Wrapping Plastic kan halen??

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kunt ze ook met tape rounden hoor, dan worden ze dunner maar wel iets stugger.

I reject your reality, and substitute my own.

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
van Gullik in Hellevoetsluis heeft dat spul wel liggen.

Verwijderd

ja kan ook in de bewoonde wereld komen wonen >:)

online shops misschien?

Verwijderd

Eerst je kabel in 4 reepjes snijden (met een naald), en vervolgens afbinden met Tie-Wraps werkt ook prima .. in de beter bouwmarkten heb je ook materiaal om voedingsdraden bij elkaar te binden (ik weet ff de naam niet) dit werkt ook prima!

• Cozm0
  • Laatst online: 13-02 17:06

Cozm0

Unf!

ide kabels dubbelvouwen (2x)
en dan met een lekker gekleurd tape'je omrollen :)
nix niet in snijden, helemaal niet nodig

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

• snars
  • Niet online
Volges mij is het ook een misverstand dat je kabels over de hele lengte moet SNIJDEN. Ik heb ze zelf gewoon om de twee aders een centimetertje ingesneden met een scheermesje (alles wat scherp en dun is voldoet natuurlijk) en toen van mekaar getrokken. Geen centje pijn. Zelfs m'n SCSI-kabels hebben er aan moeten geloven

I reject your reality, and substitute my own.

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Ik heb gewoon van die draadjes gebruikt om vuilniszakken dicht mee te maken, werkt prima.
En omdat er verder niks omheen zit zijn de kabels nog soepel genoeg om weg te stoppen.

En ik heb met een scalpel een klein sneetje in m'n kabels gemaakt en vervolgens de boel verder uit elkaar getrokken.

Niet?
[Specs]

• mhzeater
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-07 14:09
En als je de stekker eraf sloopt op een fatsoenlijke manier kun je zelfs je kabels op de juiste lengte maken. Heel relax.

Goede lange kabels gekocht en mooi op maat gemaakt en in mijn kast heel netje weggewerkt. :)

Asus TX97 AMD k6-3+ 450@500@83x6(hardware max)@2,5v(hardw min) 128kb L1 cache@500 256kb L2 cache@500 512 kb L3 cache@83 Alpha Pal6035+sunon@5v 256 Mb(hardw max) PC133@83 Voodoo3 2000 PCI 143@199@2,80v (with V mod) SB Live! Dmax 60+ 30Gb @UDMA33(hardw max)

Verwijderd

kijk in de bouwmarkt naar mantelbuis om waterleidingen weg te werken in de muur

ze hebben hier 3 maten van te weten 12,15 en 22 mm

het spul is zwart en de 15 mm versie kan je als je wilt zo over de connector en al heen schuiven

rounded cable in 10 seconds

niks snijden aan je kabels , gewoon ff dubbelvouwen

succes :)

Verwijderd

maar ook ata-66 stekers 'gesloopt'?

Lijkt mij moeilijk!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Topicstarter
Bedankt voor de tips....ik zal een een rondje gaan rijden op mijn tractor }:O ....misschien kom ik nog wat tegen :)

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Pagina: 1