Dreamcast bij Mediamarkt Hoe duur?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-02 15:18

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Topicstarter
Hebben ze die nog bij de Mediamarkt en voor hoeveel?

Ik wil d'r eigenlijk toch nog wel eentje hebben, al was het alleen maar om Dead or alive 2 te kunnen spelen.

XBL: theArthurrrr

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 17:24
Je weet dat Sega is gestopt met het uitbrengen van nieuwe spellen voor de Dreamcast?

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Bij mediamarkt in rotterdam heb ik ze niet meer zien staan.
Er is wel een winkel in rotterdam (weet even de naam niet - dacht future zone) die ze nog verkocht voor 299 inc chu chu rocket en capcom vs snk erbij.

39

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-02 15:18

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Topicstarter
Natuurlijk weet ik dat Sega met alles gestopt is, daarom hoop ik zo goedkoop mogelijk zo'n ding te pakken te krijgen. Je kan ze voor rond de fl 300,- kopen, maar dat vind ik toch nog net ff te duur, omdat ik eigenlijk alleen maar Dead or Alive 2 wil spelen.

XBL: theArthurrrr

Verwijderd

Ik dus Sonic, Ecco, DOA, en nog wat, en ik vind hem inderdaad ook nog te duur.
Ook 2e hands heb ik ze ook nog niet echt voor een leuke prijs gezien.
Ik wil er best 500,- voor betalen, maar dan moeten er wel iets van 25 (behoorlijke) originele spellen bij zitten.

Verwijderd

Wacht even tot op de HCC dagen, daar waren ze vorig jaar ook veel goedkoper als in de winkel :)

Verwijderd

zo het niet handiger zijn om gewoon ff te bellen?

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
www.futurezone.nl
hebben ze hem ook nog

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

je MOET dan natuurlijk ook Soul Calibur aanschaffen ;)

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Soul Calibur is idd 10x zo gaaf als DoA2. Ik ben nu helemaal Soul Calibur verslaafd (Maxi en Kilik roeleren) maar het wil nog niet zo lukken om die unblockables te doen... kut combo is dat zeg :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Pagina: 1