Toon posts:

eigen vbb forum

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal ik wil mijn eigen vbb forum maken maar ik weet nog niet genoeg om het zelf helemaal goed te doe en ik ben op zoek naar een goeie nederlandse totorial kan iemand mij daar aan helpen. en maat ik er allemaal voor nogig heb.

thnx in advance

Verwijderd

Tutorials heb ik niet, maar heb wel een zelf gemaakt forum in het Nederlands gemaakt. Misschien heb je er wat aan?

Verwijderd

Topicstarter
omte kijken hoe jij alles heb gedaan

Verwijderd

Oke. Kijk maar op mijn site. Is voorlopig nog gratis te downloaden :)

Verwijderd

Ook namens Cheatah bedankt, ik ga weer eens in de source duiken om te zien of er nog geinige trucs in zitten :)

Verwijderd

Okee, succes ermee allemaal! :)

Verwijderd

Topicstarter
dit heeft me al een beetje geholpen maar toch lukt het nog steeds niet helemaal. graag heb ik een totorial waar in staat wat je moet doen hoie je het moet doen ik heb zelf de nieuwste Vbulletin v2.5 maar hoe dat werkt en zo heb ik nog niet helemaal door. dus bij deze vraag ik nog een keer om een goede totorial in het nederlands waarin alles goe wordt uitgelegt. alvast bedankt

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:33
Eeeh, je hebt een forum van een paar honderd piek liggen en dan ga je vervolgens zelf iets in elkaar freubelen?? Eeh ;)

Maar eeh, als je een 'forum tutorial' wil dan zou ik als ik jou was eerst ff beginnen met wat algemener spul over PHP (of welke taal dan ook) en databases en dan zelf eens na gaan denken hoe je het in elkaar gaat bouwen.. Haha, een forum tutorial :D Lijkt me ster dat die bestaan ;) Kan je je tijd niet beter in nuttigere dingen stoppen? Voor de online community is het niet echt nuttig als er weeeeer een forum gemaakt wordt..

Beter idee is misschien het maken van een fatsoenlijk foto album ofzo? Heb er tot nu toe geen kunnen vinden die doen wat ik wil dat ze doen..

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 11:38
www.google.com

maar je kent toch wel een beetje engels?

- http://www.w3schools.com/

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 13:33 schreef bartvb het volgende:
Eeeh, je hebt een forum van een paar honderd piek liggen en dan ga je vervolgens zelf iets in elkaar freubelen?? Eeh ;)
Kan heel leuk zijn, zelf maken 8-)
Pagina: 1