There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
ik zoek niemand om te ruilen ik heb al iemand
moet alleen ff weten of ik het zal doen
moet alleen ff weten of ik het zal doen
heb ook een V50, wilde het eerst ook doen, maar je bent GEK als je het doet............
no comment
Ik ken die hele V50 niet, maar de Nokia 6210 is gewoon de ultieme foon om je afspraken en uitgebreide telefoonboek (email, fax, adres etc) mee te beheren. Het is een echte consultants GSM en met zijn modem en infrarood poort uitermate geschikt om data te synchroniseren. Ik ken een groot aantal bedrijven die allemaal een 6210 hebben aangeschaft, om de kosten van een PDA te onderdrukken.
Heeft de V50 zoveel te bieden dan, want Martinus hierboven zegt dat je GEK moet zijn om die V50 te ruilen tegen een 6210. Ik neem aan dat hij goede argumenten hiervoor heeft, maar, maar waarop baseert hij zijn uitspraken?
Heeft de V50 zoveel te bieden dan, want Martinus hierboven zegt dat je GEK moet zijn om die V50 te ruilen tegen een 6210. Ik neem aan dat hij goede argumenten hiervoor heeft, maar, maar waarop baseert hij zijn uitspraken?
heb nu een 6210 en heb tijdelijk een v3690 gehad, maar ik vindt de 6210 wel veel beter ondanks de iets grotere afmeting, betere gesprekskwaliteit, overzichterlijkere menu`s, groter scherm, idd wat mijn voorganger ook zegt de uitstekende telefoonboek en kalenderfaciliteiten.
En persoonlijk vindt ik de 6210 mooier maar ja dat is mijn mening natuurlijk
en de v50 heeft geen infrarood
En persoonlijk vindt ik de 6210 mooier maar ja dat is mijn mening natuurlijk
en de v50 heeft geen infrarood
Verwijderd
6210 is een koelkast manOp woensdag 10 oktober 2001 17:45 schreef harryslinger het volgende:
[..]
onderbouw die uitspraak eens! ben heel erg benieuwd!
ga weg man die motorola ligt kut aan je oor en zoo groot is die nokia nou ook weer niet, ik moet die kleine fragiele shit nietOp donderdag 11 oktober 2001 00:23 schreef Links234 het volgende:
[..]
6210 is een koelkast man
Mijn broertje heeft een 6210 en ik heb een v50 misschien dat ik je op weg kan helpen.
6210 is log, best groot.
v50 klein, compacht, licht
6210 heeft een relaxt geheugen. sms kun je er veel opslaan adresboek veel telefoonnummers etc
v50 heeft voicenote, misschien dat je het ooit eens gebruikt? ik niet..
6210 heeft een IR poort..
tsja...ik weet het niet hoor, maar ik zou hem niet ruilen..
een v50 heeft volgens mij ook wel meer status
en gewoon zo'n mini - antenne eroppleuren, danis ie nog kleiner!
groetjes
6210 is log, best groot.
v50 klein, compacht, licht
6210 heeft een relaxt geheugen. sms kun je er veel opslaan adresboek veel telefoonnummers etc
v50 heeft voicenote, misschien dat je het ooit eens gebruikt? ik niet..
6210 heeft een IR poort..
tsja...ik weet het niet hoor, maar ik zou hem niet ruilen..
een v50 heeft volgens mij ook wel meer status
en gewoon zo'n mini - antenne eroppleuren, danis ie nog kleiner!
groetjes
Als er nou dingen zijn aan die 6210 die je echt aantrekken (groot geheugen, infrarood) dan kun je het wel doen, anders zou ik gewoon die V50 houden hoor.
dat groot geheugen trekt me wel aan net zoals bellergroepen
alleen krijg ik de laatste tijd veel problemen te horen over de 6210 klopt dit (accu wat loslaat en display problemen)?
alleen krijg ik de laatste tijd veel problemen te horen over de 6210 klopt dit (accu wat loslaat en display problemen)?
dat met die batterij gebeurt wel als je em een paar keer flink laat stuiteren zoals ik bij mijn vorige 7110 heb gedaanOp donderdag 11 oktober 2001 09:02 schreef Zym0tiC het volgende:
dat groot geheugen trekt me wel aan net zoals bellergroepen
Pagina: 1