Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe illegaal is een SMS Dienst gebruiken..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
..van een andere site?

Vind het wel eens leuk om de meningen van andere hierover te lezen.

Er zijn zo veel sites die ICQ gebruiken om te smsen. Nu vraag ik me af, of dit nou Illegaal is of is het de taak van de site om het te beveiligen? Of mag dit nou gewoon niet of?

Ook zijn er sites die andere sms diensten gebruiken, zoals MTNSMS.com (wel zelfde sms gateway maargoed).

Wat denk jij over het gebruik van een andere sms gateway op je eigen site.. hoe illegaal enz vind jij dit?

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 10:08 schreef SMSHuis het volgende:
..van een andere site?

Er zijn zo veel sites die ICQ gebruiken om te smsen. Nu vraag ik me af, of dit nou Illegaal is of is het de taak van de site om het te beveiligen? Of mag dit nou gewoon niet of?

Ook zijn er sites die andere sms diensten gebruiken, zoals MTNSMS.com (wel zelfde sms gateway maargoed).

Wat denk jij over het gebruik van een andere sms gateway op je eigen site.. hoe illegaal enz vind jij dit?
ik zelf vind het niet illegaal, maar denk toch dat het officieel niet mag dus je kunt beter vragen is dit officieel illegaal ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 oktober 2001 10:13 schreef mafiasven het volgende:

[..]

ik zelf vind het niet illegaal, maar denk toch dat het officieel niet mag dus je kunt beter vragen is dit officieel illegaal ;)
Waarom vind je het dan niet illegaal?

Verwijderd

waarom wel :+ unlocken vind ik ook niet illegaal maar officieel is het niet illegaal ;)
er zijn zoveel dingen waarvan ik wel vind dat het kan terwijl het illegaal is. Maar het bedrijf was smsjes dus levert aan de consument krijgt toch weer reclame doordat een site dat bedrijf gebruikt.

Verwijderd

hmm..jah Mirablis zegt de meeste mensen ook echt veel....

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 10:58 schreef Ruben123 het volgende:
hmm..jah Mirablis zegt de meeste mensen ook echt veel....
mij wel :P
ik bedoelde t eigenlijk andersom ;) als ik een sms service op mijn site zet.. zullen mensen wel zien van ow die smsjes worden met die sms service dienst verstuurd ;)

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 11:05 schreef mafiasven het volgende:

[..]

mij wel :P
ik bedoelde t eigenlijk andersom ;) als ik een sms service op mijn site zet.. zullen mensen wel zien van ow die smsjes worden met die sms service dienst verstuurd ;)
hmm, ja ok, an die 600 tekens reclame die mee worden gestuurd ;)

/offtopic
Hoest met Sanne en da gang eigenlijk? spreek ze nooit meer..zijn altijd offline ;(
/offtopic

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:59

TheVMaster

Moderator WOS
Op woensdag 10 oktober 2001 10:08 schreef SMSHuis het volgende:
..van een andere site?

Dani,

Je moet toch weten dat dat illegaal is....je (mis)bruikt die servers toch al veel langer. Maar jij betaalt toch voor die diensten....dus waar maak jij je druk om....

Verwijderd

nergens toch? |:(
Ik denk dat het zekers wel illegaal is om het te gebruiken. Is het zelfde als bv plaatjes stelen van een webserver voor eigengebruik. D'r zijn alleen geen wetten voor :D En alz die er zijn zit je nog met een landen probleempje. Nederland levert je daarvoor niet uit lijkt me (8>

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 11:10 schreef Ruben123 het volgende:

[..]

hmm, ja ok, an die 600 tekens reclame die mee worden gestuurd ;)

/offtopic
Hoest met Sanne en da gang eigenlijk? spreek ze nooit meer..zijn altijd offline ;(
/offtopic
offtopic:
wij kennen mekaar dus :? :d , ik ken meerdere sannes ;)
Pagina: 1