In de meeste mp3 spelers moeten tegenwoordig smartmedia kaartjes, en nu was mijn vraag kan je ook 2 kaartjes kopen en dan op de ene mp3s gooien dan die eruit halen en dan op de volgende ook mp3s zetten ? en als je dan weer de mp3s van de eerste kaart wilt hebben die erin stoppen ? Misschien een beetje domme vraag, maar ik vraag het me nu al een tijdje af....
Verwijderd
Je bedoelt op twee kaartjes mp3's zetten en die afwisselen??? Volgens mij kan dat wel, waarom niet, daar zijn ze toch voor.
ah bedankt 
het was me niet helemaal 100% duidelijk
het was me niet helemaal 100% duidelijk
Volgens mij leven die Flashcardjes op een beetje stroom, om de gegevens vast te houden.
Dus als je ze TELANG buiten hun batterij donatie apparaatje houd, verliezen ze hun gegevens.
Ik weet dit alleen niet zeker.
Dus als je ze TELANG buiten hun batterij donatie apparaatje houd, verliezen ze hun gegevens.
enneh hoe zit dat met die smartmedia card readers ofzo ? kan je die op de compu aansluiten en dan dingen opslaan op die smartmedia kaarten ? Dat zou best wel handig zijn...
Verwijderd
Dat kan ja, maar meestal kan het ook wel met je mp3-speler.Op woensdag 10 oktober 2001 16:27 schreef Vrieskist het volgende:
enneh hoe zit dat met die smartmedia card readers ofzo ? kan je die op de compu aansluiten en dan dingen opslaan op die smartmedia kaarten ? Dat zou best wel handig zijn...
cool juhOp woensdag 10 oktober 2001 16:51 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar meestal kan het ook wel met je mp3-speler.
es ff zien wat zo'n smartmedia ding kost
misschien handig voor school ofzo ?
nup, dit klopt niet.Op woensdag 10 oktober 2001 15:50 schreef CT het volgende:
Volgens mij leven die Flashcardjes op een beetje stroom, om de gegevens vast te houden.
anders zou je je camera bijv. ook niet ff een weekje kunnen wegleggen zonder accu...
Of je kaartje uit je camera/mp3speler halen om in een losse reader te doen....
als ik een smartmedia/flash mp3 speler ga kopen (en jaa, er IS een kansje
ey nog zo'n gast uit ut napa 380 topicOp woensdag 10 oktober 2001 18:26 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
nup, dit klopt niet.
anders zou je je camera bijv. ook niet ff een weekje kunnen wegleggen zonder accu...
Of je kaartje uit je camera/mp3speler halen om in een losse reader te doen....
als ik een smartmedia/flash mp3 speler ga kopen (en jaa, er IS een kansje)dan haal ik er 2x 64MB bij
Pagina: 1