Verwijderd
heeft die geen S3TC? dan zou ik de textures van CD2 nemen en S3TC (metal) demen, anders kan je het beste Direct3D nemen.
Yep, metal en vergeet inderdaad de 2e cd niet!
Niet op voorraad.
Kun je met een Voodoo 3000 ook textures van die 2e CD gebruiken?
Verwijderd
Geen id..als die S3TC ondersteund wel.
Ik geloof dat het ook met die nieuwe compressie van 3DFX kan, maar zeker weten doe ik het niet. Laat staan of het kan met de VooDoo 3000.
Ik geloof dat het ook met die nieuwe compressie van 3DFX kan, maar zeker weten doe ik het niet. Laat staan of het kan met de VooDoo 3000.
Verwijderd
Ben ik blij dat ik dan een goede "leverancier" heb.(Lees FTP of NG)
We kregen 3cd's bij UT
1 game
2 extra drivers textures
3 600mb aan extra levels (deze wel een paarweekjes later)
We kregen 3cd's bij UT
1 game
2 extra drivers textures
3 600mb aan extra levels (deze wel een paarweekjes later)
Verwijderd
Mork, Viper770 is toch een Ultra?
gewoon Direct3D nemen en alles aangooien behalve "use agp-textures"
Ik geloof dat r ergens op CB news nog een UT tweak stond, aangezien er nog meer mensen zijn die UT willen tweaken, plaats ik zo wel ff een link.
[edit] http://www.3dspotlight.net/tweaks/ut/index.shtml
gewoon Direct3D nemen en alles aangooien behalve "use agp-textures"
Ik geloof dat r ergens op CB news nog een UT tweak stond, aangezien er nog meer mensen zijn die UT willen tweaken, plaats ik zo wel ff een link.
[edit] http://www.3dspotlight.net/tweaks/ut/index.shtml
grrr... stink ding...
(edited 10-08-2000).]
(edited 10-08-2000).]
CommDante: viper 770 is gewoon TNT2 en viper770u(ltra) is.. (duh) TNT2 ultra...
ik had de beste prestanties (viper770u) met deze diamond drivers
<A HREF="ftp://ftp.diamondmm-europe.com/diamond/viper/viper770/9xv772_e.exe" TARGET=_blank>ftp://ftp.diamondmm-europe.com/diamond/viper/viper770/9xv772_e.exe</A> veel betere resultaten dan welke welke detonator die ik geprobeerd heb..
de sks: uhm 3rde CD ?? das is dus een bonus van je verkoper (/gast die voor je brandt evt)
ik had de beste prestanties (viper770u) met deze diamond drivers
<A HREF="ftp://ftp.diamondmm-europe.com/diamond/viper/viper770/9xv772_e.exe" TARGET=_blank>ftp://ftp.diamondmm-europe.com/diamond/viper/viper770/9xv772_e.exe</A> veel betere resultaten dan welke welke detonator die ik geprobeerd heb..
de sks: uhm 3rde CD ?? das is dus een bonus van je verkoper (/gast die voor je brandt evt)
Verwijderd
3de cd met 349 DM levels
gewoon als geintje erbij hoefde ik ik niet levels te downloaden bij planet unreal enzo
heeft in een NG gestaan (hele tijd terug)
gewoon als geintje erbij hoefde ik ik niet levels te downloaden bij planet unreal enzo
heeft in een NG gestaan (hele tijd terug)
Verwijderd
Tja, vergeten, vandaar dat ik het nog maar ff vroeg.
Newayz, jammer dat er niemand wat had aan die tweak-site (hint hint).
Newayz, jammer dat er niemand wat had aan die tweak-site (hint hint).
Pagina: 1