Toon posts:

Technics M3D al leverbaar in nederland?

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet waar ik de Technics SL1200M3D kan kopen :? ?

(of een SL1200MKII -> zoveel verschil zit er toch niet tussen, maar de prijzen die ik overal zie zijn rond de 1400-1500 gulden, terwijl ik hier overal hoor dat ze voor 1100-1200 ook te verkrijgen zijn)

En welke naalden, elementen moet ik dan bij kopen. :?(ben denk ik een weinig tot middelmatig scratcher)

En vraagje over de Pioneer DJM 500/600 :

Wordt het niet gruwelijk makkelijk mixen met zo'n BPM counter :? ?

Greetz 8-)

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 09:59 schreef RensR het volgende:

(of een SL1200MKII -> zoveel verschil zit er toch niet tussen, maar de prijzen die ik overal zie zijn rond de 1400-1500 gulden, terwijl ik hier overal hoor dat ze voor 1100-1200 ook te verkrijgen zijn)

En welke naalden, elementen moet ik dan bij kopen. :?(ben denk ik een weinig tot middelmatig scratcher)

En vraagje over de Pioneer DJM 500/600 :

Wordt het niet gruwelijk makkelijk mixen met zo'n BPM counter :? ?

Greetz 8-)
Hoe het zit met Technics M3D, weet ik niet! :?
Maar een Technics SL1200 / SL1210 is zo'n beetje bij elke platenzaak te koop anders bij de wat grotere media - hifi warenhuizen, zoals Media Market of Correct. Verder zou je ook bij online shops kunnen kijken.

Over naalden / elementen:
- STANTON 500 AL MK II

Deze heb ik zelf en ben er tevreden over. :) Misschien dat andere tweakers andere ervaringen ermee hebben (andere naalden etc)?

Of het gruwelijk makkelijk mixen wordt met beatcounters? Nou het kan je inderdaad helpen bij het mixen, maar als je later evt. ergens anders moet draaien, zul je het ook zonder moeten kunnen. >:)

[toegevoegd]
Hier kan je technics M3D bestellen / kopen *D
http://www.idp.nl/shop/
[/toegevoegd]

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik heb 'm bij Staffhorst Electronics in Utrecht zien staan :P Jummie, hij's mooi

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 09:59 schreef RensR het volgende:

Volgens de catalogus scheelt het toch zo'n F200,-!

Als je in de buurt van Eindhoven woont: bij Display en Midtown kunnen ze alle 3 modellen leveren. (1200, 1210 en 1210M3D). De 1200M3D bestaat niet.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 oktober 2001 11:25 schreef Bazz het volgende:

[..]

welke catalogus bedoel je eigenlijk ?)
Weet jij toevallig wat die MKII en de M3D dan bij midtown kosten ?

greetz 8-)

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 13:12 schreef RensR het volgende:

[..]

welke catalogus bedoel je eigenlijk ?)
Weet jij toevallig wat die MKII en de M3D dan bij midtown kosten ?

greetz 8-)
Catalogus: http://www.panasonic.nl/technics/index2.html

En bij Midtown kost de M3D volgens mij F1599,- maar dat weet ik niet zeker.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 oktober 2001 11:25 schreef Bazz het volgende:

[..]

Als je in de buurt van Eindhoven woont: bij Display en Midtown kunnen ze alle 3 modellen leveren. (1200, 1210 en 1210M3D). De 1200M3D bestaat niet.
Heeft display een internetsite ?

>:)

Verwijderd

www.display-eindhoven.nl... ;)

Hmm...de M3D staat er daar nog niet tussen. Ik heb hem al wel in de winkel van Display en Midtown zelf gezien.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 14:46 schreef Bazz het volgende:
www.display-eindhoven.nl... ;)

Hmm...de M3D staat er daar nog niet tussen. Ik heb hem al wel in de winkel van Display en Midtown zelf gezien.
Thanks Bazz, alleen daar staan ze voor 1599,-, zullen wel de oude prijzen zijn.

Greetz B-)

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Welke naalden je moet hebben valt nog niet echt mee..

De 500AL van Stanton is misschien wel de bekendste naald op de planeet :) maar er zijn er veel meer.. Kijk eens op de sites van Stanton en Ortofon voor uitleg over de specs en welke naald goed is voor jou..

Schrijf daarna wat modellen op en loop er een winkel mee binnen.. Ze kunnen vast de prijzen voor je opvragen, na een paar keer schrikken zul je vast iets vinden dat goed is voor je platen en je portemonnee.. :)
Pagina: 1