Toon posts:

In [UT] onder XP is de muis niet goed werkend. HLP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb alles geprobeerd, alle muis drivers geupdated zoals hier op het forum staat en binnen XP ook wat settings aangepast maar het werkt nog steeds voor geen meter.

Ga ik met mijn muis een heel klein stukje naar links/rechts/voren/achteren dan ben ik ineens 360 graden gedraaid, dit heb ik binnen unreal ook al geprobeerd aan te passen door de mouse sensetifety (kut woord) aantepassen maar ho maar dit werkt dus ook niet, verder loopt het spel wel 100% beter dan onder win98 maar het valt dus niet meer te spelen ;(

Heeft iemand ideeen waar dit aan kan liggen?

Verwijderd

Topicstarter
pls help

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-11 18:15
Zoeken is moeilijk he?

Zet "Enhance pointer precision" in je Control Panel (onderdeel Muis) uit...

Geef mij maar een Warsteiner.

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
ja ik heb ook dat probleem gehad, je kunt in Windhoos aan en uitvinken wat je wil, maar dat helpt dus niet

nou weet ik toevallig WEL de oplossing voor dit probleem: zet je Auto-Aim uit in UT! Dat geld ook voor DirectInput maar weet niet zeker moet je effe uitproberen
nog veel succes ermee 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 oktober 2001 18:48 schreef Knakker het volgende:
Zoeken is moeilijk he?

Zet "Enhance pointer precision" in je Control Panel (onderdeel Muis) uit...
Okey ik heb daar ff naar gezocht maar nix gevonden in XP dus waar kan ik dat precies vinden?

Tnx.

Verwijderd

Topicstarter
**********KICK**********

Ik wil echt graag normaal unreal tournament spelen onder XP pls help.

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:48

mno

Op zondag 14 oktober 2001 12:20 schreef Xtentic het volgende:
Ik wil echt graag normaal unreal tournament spelen onder XP pls help.
Ik weet niet welke muis je hebt maar bij mij is het probleem met mijn Microsoft Wheelmouse Optical opgelost met de volgende instellingen:
In Windows XP:
Via de mouse instellingen in control panel de 'enhance pointer precision' UITzetten

In UT bij Preferences-Input:
Bij mij staan alleen 'Directinput' en 'Mouselook' AAN. Verder alles uit. Mouse Sensitivity staat hier op 5.

Ik heb ook de nieuwe mouseware van Microsoft gedownload maar volgens mij werkte het ook al voordat ik dat deed.

Succes

Gewoon rösti

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:57

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Jah, ik heb dus onder UT ook een probleem met (waarschijnlijk) de muis. Het probleem bij mij is dattie en kleine vertraging ondervindt. Dit is in Windows niet zo heel ernstig, maar in games (zoals jullie waarschijnlijk weten) is vertraging RIP.

Ik heb de bovenstaande tips geprobeerd, maar dit helpt niet. Ik heb een Razer Boomslang 2000, maar als ie vertraagd, heb je natuurlijk nix aan nauwkeurigheid.

Op de site www.razerzone.com staat ook een stukje over geupdate USB drivers (die beter zouden werken), maar deze zijn voor Win98 en werken dus niet onder XP. :(

Hellup, ik heb wars te spelen :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Pagina: 1