Toon posts:

In welke big/high tower kast kunnen..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
5 SCSI Hdd's, 2 IDE Hdd's, 2 SCSI CD-ROMS, 1 IDE CD-ROM, 1 Bracket voor 3e HDD, 2 voedingkjes enuh 1 tape streamer

Extern van deze kast komt dan nog een 5CD-ROM tower die ik al maanden thuis heb staan.

Ik zoek een goede kast die niet te veel kost en goed te case modden valt... wie weet een leuke zeer grote big/hightower.

Verwijderd

mwah bijna geen kast

ik had in hx08 2 voedingen floppy cdrom dvd brander 4x scsi hd 2xide hd zip drive

maar daarvoor heb ik alles moeten modden en het is heeel krap enne al mijn disken zitten met cooling

Verwijderd

op conrad.nl staat een case met 12 5,25" bays en een zooi 3.5" intern
Take a look

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Met een gewone kast ga je problemen krijgen met die HD's... daar zou je zelf waarschijnlijk "rekken" voor moeten bijmaken in je kast.

Verwijderd

Topicstarter
Ow crewl nou bijmaken vind ik geen probleem maar tja ik zou niet weten hoe ik dit voor elkaar zou moeten krijgen. Tuurlijk moet ik staal/ijzer gebruiken mja...

:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 oktober 2001 09:56 schreef SM-DoubleD het volgende:
op conrad.nl staat een case met 12 5,25" bays en een zooi 3.5" intern
Take a look
sorry kon um niet vinden, heb je mischien een meer preciesere url?

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 20:35

Skef

Ik scheer.me

Of wat dacht je van de yeongyang cube (ofzow)... Ik geloof dat die in belgie wel te bestellen is...

Of bij oc-shop die WTX-kast... Ook lekker ruim...

En als je het helemaal stoer wilt: Koop een meuk-kast, en bouw zelf iets moois met hout en de onderdelen van die meuk-kast...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 10:24 schreef Xtentic het volgende:

[..]

sorry kon um niet vinden, heb je mischien een meer preciesere url?
nopes :/
Ik weet het nog omdat hier een maandje geleden iemand die kast gekocht had en ik behoorljk impressed was...

Ik zal ff zoeken, maar ik beloof niks...

/edit :

had blijkbaar nog een mailtje van die kerel staan, met een url, maar niet naar conrad (hoewel ie ze van daar had)

http://www.imashape.com/fileser2.htm 

volgens zijn uitleg zou het de EYE-920 moeten zijn.
Heb ook een zipje met pics van z'n case, maar die kan ik hier op 't werk niet uploaden, als je 'm wil mail ik het wel.

/edit

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 oktober 2001 10:27 schreef Skef het volgende:
Of wat dacht je van de yeongyang cube (ofzow)... Ik geloof dat die in belgie wel te bestellen is...

Of bij oc-shop die WTX-kast... Ook lekker ruim...

En als je het helemaal stoer wilt: Koop een meuk-kast, en bouw zelf iets moois met hout en de onderdelen van die meuk-kast...
oc-shop?... komt me niet bekend voor dat zit dus niet in Groningen >:)

maaruh lijkt me een goede kast heb je meer informatie?

• Liggie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2022
Is een chieftec dragon DA-01-BD niets voor je?

6 keer 5.25" bays, 2 keer 3.25" bays en verdeeld over twee uitschuifbare HD racks 6 keer 3.25". In die racks kan je ook nog een koeler makkelijk inklikken.

Als je de losse plaat waar de voeding opgeschroeft zit losmaakt en een beetje mod kan je er twee voedingen boven elkaar kwijt

Verwijderd

Topicstarter
Okey en waar kan ik die bekijken/kopen?

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Waar gaat dat apparaat in vredesnaam voor dienen als je er 8 (!) cdrom spelers in moet hebben, 5 hd's en een tape streamer :? en dan moet ie ook nog te modden zijn?

antec heeft misschien wel een leuke oplossing

SX1480B

zitten 12 x 5.25", 2x 3.5" front accessible bays in, tevens een redundant voeding van 400 watt en veel fan mogelijkheden...modden moet ook wel lukken, alleen tis wel 1 mm plaatstaal, gaat je wel veel slijp schijven of zaagjes kosten....

• Liggie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2022
Hij is te koop bij memo op http://www.memo.nl en bij de tweakshop http://www.tweakshop.nl

Op de site van de tweakshop wordt hij helemaal beschreven met pics

Verwijderd

Antec of chieftec case (zijn dezelfde behalve andere naam) of een Addtronics, die hebben ook nog enorme cases...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 oktober 2001 10:51 schreef SM-DoubleD het volgende:

[..]

nopes :/
Ik weet het nog omdat hier een maandje geleden iemand die kast gekocht had en ik behoorljk impressed was...

Ik zal ff zoeken, maar ik beloof niks...

/edit :

had blijkbaar nog een mailtje van die kerel staan, met een url, maar niet naar conrad (hoewel ie ze van daar had)

http://www.imashape.com/fileser2.htm 

volgens zijn uitleg zou het de EYE-920 moeten zijn.
Heb ook een zipje met pics van z'n case, maar die kan ik hier op 't werk niet uploaden, als je 'm wil mail ik het wel.

/edit
beetje late reactie, graag check me profiel maar wil je :)
i.v.m emailadres@jatacties.nl

Verwijderd

Topicstarter
Verder denk ik um gevonden te hebben

chieftec dragon lijkt me een leuke type kast alleen welke weet ik nog niet daar ga ik strax dieper op door.

Verwijderd

that's the one yes :)
Xtentic, zal je het meteen doormailen

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 oktober 2001 09:58 schreef SM-DoubleD het volgende:

[..]

that's the one yes :)
Xtentic, zal je het meteen doormailen
'k heb um gezien en gereplyd..

tnx..
Pagina: 1