Gamen onder win2k; is het wat?

Pagina: 1
Acties:

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 14:37

collin

Who da man !!

Topicstarter
Hoi, ik heb een tijdje geleden win2k geinstalleerd, veel spellen deden het prima maar ook een aantal totaal niet, zoals UT :( dat ging echt niet overdreven met 0.2 fps IN DE MENUUTJES!! bagger dus.
mijn specs:
PIII 650@866
Creative Geforce sdram
asus p3v4x
128 mb ram
Nou zou ik graag wat probleem en succesverhalen horen van wat er nou wel en niet goed draait op win2k.. liefst mensen die ook detonator drivers gebruiken..

alvast bedankt!!

Mijn iRacing profiel

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:13

Exterazzo

Qeasy

Volgens mij heb ik dees al gezien!

Audentia

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:13

Exterazzo

Qeasy

Vraag dan ff of ze die in O.S. closen!

Audentia

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Done

Verwijderd

Moet je ff kijken op www.ntcompatible.com !

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-02 19:47

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Nee, is nog niks.

Er zitten dan nogal eens rare fouten in spellen, zoals dat geluid wel eens weggelaten word, slechte performance, etc.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 10:53
OpenGL spellen gaan perfect ( Q3 en HL bij mij ), met motocross madness 2 viel het geluid idd weg, UT wou eerst ook perfect, maar gaat nu alleen nog in een piepklein venster, NFS5 gaf niet thuis (weet niet of dat al opgelost is), meer heb ik niet geprobeerd, gewoon dual boot met 98 of ME voor het gamen, voor de rest 2000 is het beste lijkt me.

Flickr | Lego collectie

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:42

johnwoo

3S-GTE

Bij mij draait alles prima, behalve OpenGL spellen. Bij Quake3 bijvoorbeeld krijg ik een error 'Could not load OpenGL subsystem'. HL en SoF klappen er gewoon uit met een foutmelding. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het werkt dus echt niet. (Dit is de enige reden waarom ik Win98SE er nog op heb staan.)
Maar UT (en alle andere DirectX games) doet het prima! Zelfs windowed draait het goed (vroeger schakelde ie altijd naar Software mode als je fullscreen->windowed ging, nu blijft ie mooi Direct3D gebruiken)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Tnxs 4 the reply's en sorrie voor de crosspost, maar ik had al aan gegeven in de andere dat die dicht kon.

Ik hou het dus nu nog maar ff op winME, draait btw MEGASTABIEL!!! zelfs op me pIII650@866 :9 24 u/p dag :)

Mijn iRacing profiel

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
is het btw niet beter geworden na SP1? heft iemand dat al gecheckt?

Mijn iRacing profiel

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:42

johnwoo

3S-GTE

Ik merk geen verschil tussen gamen nu of voordat ik SP1 had...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Gaat goed hoor, alleen lijkt het of er een soort vreemde waas over jemonitor zit ( net of het gemuleerd wordt (vooral bij q3a)

Maar voor de rest prima, gebruik gewoon de laatste nieuwe zooi voor alles en het werkt gewoon

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Verwijderd

het gaat zeker goed hoor .. sommige (vaak iets oudere ) games iets minder .. maar doorgaans loopt het lekker!
Pagina: 1