Toon posts:

Counter voor meerdere sites.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag 1 counter die ik kan gebruiken voor meedere sites maar nu is de vraag moet ik dan PHP of CGI access hebben. Ik heb zelf wel een CGI dir op mijn .com domein alleen weet ik niet of ik die nodwattusmod 667 ofzo kan aanpassen.

Dus nu is de vraag is er ook een script op NON PHP/CGI basis en zo jah waar kan ik die vinden en of mischien zelfs zelf programmeren.

Het scriptje moet te gebruiken zijn voor meerdere sites (of onderdelen er van)

• Banpei
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 08:48
Je kan fijn achter je servertje blijven zitten en iedere keer dat iemand op een van de pagina's komt een streepje zetten op een kladblok, alle streepjes bij elkaar optellen en dat iedere keer in je html pagina veranderen... :P

Even serieus: het kan natuurlijk ook in Jscript (mits je webserver dat ondersteund), maar een andere manier bestaat er niet echt... Je zult het toch met CGI moeten doen...

Je kan dan het beste de handleiding van je webserver nalopen hoe je de rechten moet zetten of goed zoeken op Google of op Google Groups hoe je het precies moet doen... :)

Verwijderd

Topicstarter
Oe dat begint al aardig ingewikkeld te worden, is er geen kant en klaar script die dat kan?... of moet ik dit echt zelf gaan programmeren? (dat gaat eeuwen duren >:))

• Banpei
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 08:48
Even een snel zoekopdrachtje en kwam al met deze kant en klare cgi-counter: scintilla en de zoekopdracht was: Google zoekopdracht

succes!

Verwijderd

Topicstarter
Jij zekers super bedankt, ik ga er mee spelen.