Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
Dus heb ik een andere videokaart moet kopen en installeren.
De nieuwere TFT schermen hebbe allemaal een analoge ingang dus je kunt deze gewoon met je oude Videokaart gebruiken..
groetjes RKM
Verwijderd
Eerlijk gezegd is dat me niet zo opgevallen. wat wel opviel is dat die video kaart Trident 96XX/983X met 4 MB tot redelijk snel is met 2D beelden, onder linux als Win2K/XP.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik heb speciaal een philips 150P2e (met dvi) gekocht bij mijn matrox g550. hier zit geen kabel bij en bij de matrox ook niet, toch zonde van de centjes
dus koop enkel een nieuwe kaart wanneer je ZEKER weet dat je een kabel hebt
Ik heb 5 DVI kabels bij switch besteld, deze horen binnenkort geleverd te worden. Ze leveren verwacht ik alleen aan bedrijven, maar je eigen leverancier kan daar ook bestellen. Ik sluit ze trouwens aan tussen onze 150P's en G550's
seninha
De Phillips 150P heeft zowel een VGA als een DVI aansluiting. Dan kan je je GeForce 2 GTS blijven gebruiken.
De Radeon 8500 heeft een analoge en een DVI aansluiting (zelfs met een convertor voor dual head vga). Dan werkt elk type scherm.
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
hier sluit ik me volledig bij aan,Op woensdag 10 oktober 2001 08:36 schreef video-editing.nl het volgende:
Er zijn legio TFT schermen die DVI aansluitingen hebben, zoek aub die schermen op en vervang je kaart door een Matrox G550 DH en sla stijl achterover.
heb zelf sinds vorige week een eizo 16 inch scherm met matrox g550 (met 60 pins aansluiting voor dual DVI schermpjes)... ech heeeeele goede kwaliteit, ik had er ook een gforce 2mx op (asus v7100) je ziet echt een behoorlijk kwaliteitsverschil tussen analoog en digitaal.
A wise man's life is based around fuck you
Dat valt meestal reuze me, en is vaak niet eens merkbaar. Beeldkwaliteit van mijn laptop met Radeon is net zo scherp als die van mijn LG TFT waaraan een Geforce hangt.je ziet echt een behoorlijk kwaliteitsverschil tussen analoog en digitaal.
ik had een gforce en nu matrox, let maar ff op de pixel scherpte....
mischien moet je anders ff de vlekken van je bril halen
A wise man's life is based around fuck you
Ligt er maar aan wat voor eisen je stelt.Op woensdag 10 oktober 2001 08:46 schreef monterey het volgende:
ja leuk zo'n 550 alleen voor games niet bruikbaar
300FPS in Quake zal je niet halen, maar for the occasional game is het een goede kaart. Ik kan nog steeds alles prima spelen in 1024x768@32bit op mijn G400, en de G550 is een stuk sneller dan een G400...
Ja, op oude LCD en TFT schermpjes is het een ramp, maar op moderne active matrix TFT's gaat het prima. Wel een beetje met de tijd meegaan hoormaar ik zou zeer zeker geen games spelen op een tft.
Ja ja, heb ik vaker gehoord en mijn antwoord daarop is dat niet alle video geforce kaarten dezelfde 2D problemenen hebben. Bleek recent nog uit een test van recente GF3 boards.mischien heb je dan wel de verkeerde videokaart,
ik had een gforce en nu matrox, let maar ff op de pixel scherpte....
Feit blijft dat lang niet altijd er een merkbaar verschil is tussen analoog en digitaal.
Ik draag lenzen.mischien moet je anders ff de vlekken van je bril halen
Verwijderd
Ik bedoel, zijn er schermen die beter presteren met deze videokaart o.i.d.?
Presteren zoals in snelheid, nee. wat bedoel je eingenlijk?Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 10:00:
Hoi, ik wil een 19" TFT scherm van Samsung (de 193P) kopen en wil daarbij de ATI RADEON 9800 PRO 128MB aanschaffen, zijn er bepaalde restricties aan de combinatie videokaart & tft scherm waarop ik moet letten bij aanschaf?
En als je de keus (en budget) hebt neem dan een dvi aansluiting, dat levert vaak net een beter beeld op.
Lees verder de faq van dit topic eens door:
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (25/01/04) open dan e.v.t een nieuwe topic.
en over die samsung:
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=2024&p=1
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Let daar voortaan op en laat oude koeien in de sloot
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()