Tijdens de installatie van win2k op een systeem van een vriend van me kwamen we het volgende probleem tegen : tijdens de installatie zegt ie dat ie bepaalde files niet kan kopieren... Als je dan op negeren drukt, krijg je de melding dat een volgende file niet gekopieerd kan worden. |:(|:(
Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn van een install van win2k, toch? Hij vraagt om de cd van win2k erin te doen, maar die zit er gewoon in... hij is weliswaar al eens op een ander systeem gezet, maar dat zou geen problemen moeten geven... Wie weet hier raad op? Ik heb namelijk geen flauw idee meer... Het gaat om het volgende systeem :
Asus a7v133a (via appollo kt133a chipset)
amd athlon thunderbird 1050 mHz
chaintech geforce2 400mx 64mb tv-out
lg crw ced8080b
lg drd-8160b
seagate st34081a(?)
Hij begint vaag te doen bij de file : atm.chm
Ik heb tijdens de installatie al de kaarten die niet worden gebruikt eruit gehaald en de hd op de gewone ide gedaan(ipv ata100) Ik wordt er helemaal
van...
Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn van een install van win2k, toch? Hij vraagt om de cd van win2k erin te doen, maar die zit er gewoon in... hij is weliswaar al eens op een ander systeem gezet, maar dat zou geen problemen moeten geven... Wie weet hier raad op? Ik heb namelijk geen flauw idee meer... Het gaat om het volgende systeem :
Asus a7v133a (via appollo kt133a chipset)
amd athlon thunderbird 1050 mHz
chaintech geforce2 400mx 64mb tv-out
lg crw ced8080b
lg drd-8160b
seagate st34081a(?)
Hij begint vaag te doen bij de file : atm.chm
Ik heb tijdens de installatie al de kaarten die niet worden gebruikt eruit gehaald en de hd op de gewone ide gedaan(ipv ata100) Ik wordt er helemaal