Verwijderd
Ehhhmm het verschil rambus en DDR...?? Tja het probleem is dat je niet zomaar de ene voor de andere vervangen kan. Je hebt een mainboard OF voor DDR OF voor rambus ram. En tot overmaat van ramp is DDR ram veelal weggelegd voor AMD procs terwijl rambus veelal gebruikt wordt op intel based systemen. Maar daar komt geloof ik ook al verandering in.
Als je de benchmarks mag geloven dan is rambus ram neeeeet ietsie sneller dan DDR ram, maar ook veeeeel duurder. En om je systeem lekker snel te krijgen zou ik eerder kiezen voor b.v. 256Mb DDR ram dan voor 128Mb rambus RAM..... Tis net wat je wilt. Ofwel je koopt een Pentium-based board met rambus ram of je koopt een AMD-based board met DDR RAM.... beide verslaan het oudere SDRAM qua performance....
Als je de benchmarks mag geloven dan is rambus ram neeeeet ietsie sneller dan DDR ram, maar ook veeeeel duurder. En om je systeem lekker snel te krijgen zou ik eerder kiezen voor b.v. 256Mb DDR ram dan voor 128Mb rambus RAM..... Tis net wat je wilt. Ofwel je koopt een Pentium-based board met rambus ram of je koopt een AMD-based board met DDR RAM.... beide verslaan het oudere SDRAM qua performance....
Dit is je eerste topic, dus hij blijft open. Maar ik wil je toch even laten zien wat je met de Search kan vinden 
[search=ddr rambus snelheid]
Topic gevonden:
[topic=231921/1/50]
[search=ddr rambus snelheid]
Topic gevonden:
[topic=231921/1/50]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein