Ik heb sinds kort een terratec sixpack 5.1 en hij werkt crappy. Zowel onder 98SE als onder win2k speelt ie directsound uit software buffers met hoop geplop en gekraak. Unreal Tournament loopt alleen nog als ik directsound hardwareversnelling een stapje terugzet, dan heb ik overigens geen surround meer
. Voorts zit er een optie hardware mp3-versnelling bij de bijgeleverde tools en als ik die aanzet en hij wordt gebruikt komt er géén geluid uit de speakers.
Systeem is een TB1000, Epox 8KTA3+, 256Mb Siemens PC133, Viper v770 ultra, Realtek 100mbitje, 30GB IBM, Plexje en thats it...
DirectX 8.1, nieuwste bios-update, kaart heeft apart IRQ, nieuwste VIA drivers, kaart is bij de winkel al eens omgeruild voor een nieuwe (zelfde problemen) en uiteraard nieuwste drivers voor de 6pack zelf.
Heeft iemand enig idee waarom de boel niet werkt, terratec support weigert in elk geval om ook maar iets van zich te laten horen....:'(
Systeem is een TB1000, Epox 8KTA3+, 256Mb Siemens PC133, Viper v770 ultra, Realtek 100mbitje, 30GB IBM, Plexje en thats it...
DirectX 8.1, nieuwste bios-update, kaart heeft apart IRQ, nieuwste VIA drivers, kaart is bij de winkel al eens omgeruild voor een nieuwe (zelfde problemen) en uiteraard nieuwste drivers voor de 6pack zelf.
Heeft iemand enig idee waarom de boel niet werkt, terratec support weigert in elk geval om ook maar iets van zich te laten horen....:'(
Regeren is vooruitschuiven