I heb de laaste dagen wat site langs gebladert opzoek naar een goed waterblock voor m,ij toekomstige waterkoeling, ik zit op het moment weer op school dus de financien zijn niet wat het geweest is dus ik was opzoek naar een goedkopere oplossing dan $50...
Mijn idee was om ipv een massief blok koper/aluminium uit te hollen een U-profile stuk te pakken en dan de "muren" die zorgen dat het water door het hele blok circuleert erop te lassen/solderen/epoxyen. Het makkelijkste lijkt me om er zoals bij de Danger-den Maze 3 "muren" in te maken.
Donkerbruin: ongeveer 0.5x2x5cm stukken
LichtBruin: 5x5cm stuk U-profiel
Boven aanzicht:

Zijaanzicht zonder zijkanten en bovenkant:

De tekeningen zijn wat simpel en maar met 2 "muren" maar het idee is wel duidelijk dacht ik.
De bovenkant kan van allerlei soorten materiaal zijn zoals doorzichtig acryl
Iemand commentaar of beter ideeen?
ps. planet heeft op het moment wat problemen met de homepages dus als je de pics wil hebben als ze er niet staan mail maar ff, ze zijn nog geen 100K.
Mijn idee was om ipv een massief blok koper/aluminium uit te hollen een U-profile stuk te pakken en dan de "muren" die zorgen dat het water door het hele blok circuleert erop te lassen/solderen/epoxyen. Het makkelijkste lijkt me om er zoals bij de Danger-den Maze 3 "muren" in te maken.
Donkerbruin: ongeveer 0.5x2x5cm stukken
LichtBruin: 5x5cm stuk U-profiel
Boven aanzicht:

Zijaanzicht zonder zijkanten en bovenkant:

De tekeningen zijn wat simpel en maar met 2 "muren" maar het idee is wel duidelijk dacht ik.
De bovenkant kan van allerlei soorten materiaal zijn zoals doorzichtig acryl
Iemand commentaar of beter ideeen?
ps. planet heeft op het moment wat problemen met de homepages dus als je de pics wil hebben als ze er niet staan mail maar ff, ze zijn nog geen 100K.
Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis