GP3 in FSAA?

Pagina: 1
Acties:

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
GP3 is nou niet het meest veeleisende spel van de laatste maanden (wat betreft systeemeisen) en daarom vroeg ik me af hoe het spel er uit ziet in FSAA en of je dan nog een beetje framerates haalt.

Dit vraag ik me af aangezien er (veel) mensen zijn, die het lelijk vinden om naar pixels te gaan zitten kijken in een spel.

Dus kan iemand met een GF1/2 hier een paar plaatjes dumpen?

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
in welke resolutie ?
in 800X600 zal het er goed uitzien hoor denk ik ..

• Evert
  • Niet online
Voornamelijk 1024x768. Als dat dan nog loopt, want ik ben wel van mening dat 1280x1024 zonder FSAA er beter uit ziet dan 800x600 met FSAA. (deze laatste opmerking geldt algemeen, bijv Q3A of zo, die shots heb ik al gezien op internet).

• Agent-X
  • Niet online
Wat ik gezien heb is dat eerder andersom het geval ( op 4X ) ..1024 zal denk ik ook nog wel gaan..

• Evert
  • Niet online
Misschien op FSAA 4x, maar dat is ook de meest snelheidsvretende instelling. Maar laat ik een extreem voorbeeld geven. 800x600 op een 21" monitor. Ik denk dat je dan toch weer pixels gaat zien.

• Agent-X
  • Niet online
Ik heb bij mijn broer bv halflife gezien op 1024 4X. Heel erg mooi. Zou ik persoonlijk kiezen boven een wat hogere resoltie zonder fsaa

• Evert
  • Niet online
Daar ben ik het mee eens, mits de resolutie 1024x768 is. Het verschil niet FSAA tussen 1024x768 en 1280x1024 is niet zo heel erg groot en 1600x1200 is bijna niet te spelen, alleen met heel high end systemen en in 16 bit kleur.

• Hamlet
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

Ik vraag me dan echt af wat voor computer jullie hebben :)
1280x1024 met FSAA 4x!

heb ik niet meer :P

• Evert
  • Niet online
Ik vraag me af of jij wel je leesdiploma hebt ;)

Ik zal maar geen quotes doen, maar waar het op neer komt is dat de max FSAA resolutie waar we het op hebben gehad 1024x768 is, en dat is denk ik vrij hoog, maar dat is ook afhankelijk van het spel. Een fps is meestal wat veeleisender dan een racespel. Verder scheelt het natuurlijk ook of je in 32 of 16 bit kleur speelt.

Voor mij is deze vraag eigenlijk afkomstig van mijn twijfels over de aanschaf van een Asus V7700 Deluxe. Als ik dan GP3 in 1024x768 met FSAA (2X of zo) kan spelen, is dat weer een pluspunt.
Pagina: 1