PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
maar het beste is natuurlijk een opticam mouse nemen
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
(wel van die klinische Alcohol oid, geen sterke drank
Please do not contact me telepathically.
Dan schraap ik voorzichtig de viezigheid van de wieltjes in de muis af.
Werkt hij daarna weer als nieuw!!
Ook de onderkant af en toe schoonmaken is goed. Dan glijd hij weer lekker
Koop al mijn ads!
Verwijderd
geef die sterke drank dan maar aan mijOp woensdag 10 oktober 2001 00:11 schreef squee het volgende:
Wattestaafje en een beetje alcohol doet wonderen
(wel van die klinische Alcohol oid, geen sterke drank![]()
)
2) Muis dumpen en voor een habbekrats een optisch apparaat aanschaffen >> ideaal voor bureaus met veel (katte)haar en chips/brood-kruimels
"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous
Verwijderd
PIII 800@804 Mhz
Wat bevalt je dan niet???Op woensdag 10 oktober 2001 00:17 schreef ViperGTS het volgende:
oke ik ga het eens proberen....... en ik stap NIET over op een optical, heb die eens getest bij een vriend en bevalt me absoluut niet...........mijne is perfect als ie goed werkt dan
-de hogere resolutie?
-de grotere nauwkeuringheid?
-de ongevoeligheid voor stof en vuil?
-de mogelijkheid om op elk oppervlak zonder moeite te muizen (zelfs op matras
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
muizen kan je met optical muis echt niet op elk oppervlak doen anders gaat hij over slaan bij egale stukken dus kan je niet UT-en. En bij optical muis moet je sensor af en toe ook reiniggenOp woensdag 10 oktober 2001 00:23 schreef Hankey het volgende:
[..]
Wat bevalt je dan niet???
-de hogere resolutie?
-de grotere nauwkeuringheid?
-de ongevoeligheid voor stof en vuil?
-de mogelijkheid om op elk oppervlak zonder moeite te muizen (zelfs op matras)???
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
Verwijderd
Jullie mannen moeten ook altijd zo moeilijk doen.
PIII 800@804 Mhz
ow?Op woensdag 10 oktober 2001 00:29 schreef djexplo het volgende:
En bij optical muis moet je sensor af en toe ook reiniggen
heb die van mij nu 2 jaar (dag voor milLANnium gekocht
Maar ze slippen niet door en werken ideaal met of zonder muismat op elk vlak oppervlak (behalve op glas op spiegels, maar dan mot je maar een muismat kopenOp woensdag 10 oktober 2001 00:29 schreef djexplo het volgende:
[..]
muizen kan je met optical muis echt niet op elk oppervlak doen anders gaat hij over slaan bij egale stukken dus kan je niet UT-en. En bij optical muis moet je sensor af en toe ook reiniggen
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Die Logitech Mouseman Optical doet het bij mij meestal ook goed, maar soms begint hij te haperen als een gek. Als je 'm ff tegen zijn oogje blaast is alles weer goed...Op woensdag 10 oktober 2001 00:42 schreef Hankey het volgende:
[..]
Maar ze slippen niet door en werken ideaal met of zonder muismat op elk vlak oppervlak (behalve op glas op spiegels, maar dan mot je maar een muismat kopen). Ik heb zelf een Logitech mouseman optical (die blauwe) en die bevalt perfect, ook bij gamen (zelfs stukken beter dan mn wingman GAMING mouse)...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
en die por ik dan weer naar binnen, beetje heen en weer
met de muis en klaar is kees
(of in dit geval muis)
¯\_(ツ)_/¯
ASUS TUF Gaming Z690-PLUS WIFI D4, Intel Core i5-12600KF, Kingston Fury Beast KF432C16BB1K2/32, Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Master, Lexar NM790 2TB
- hardware always changes.. -
Dit vind ik nog de beste oplossingOp woensdag 10 oktober 2001 16:29 schreef beschuitfluiter het volgende:
gewoon muis in een sopje mikken?
Koop al mijn ads!
ik heb ook wel eens een optische muis bij een vriend geprobeerd, en eentje met balletje vind ik nog steeds fijner. Hij heeft gewoon een eigen "feeling" die maar moeilijk te evenaren is... Ik vindt een optische muis lang niet zo lekker glijden...Op woensdag 10 oktober 2001 00:23 schreef Hankey het volgende:
[..]
Wat bevalt je dan niet???
-de hogere resolutie?
-de grotere nauwkeuringheid?
-de ongevoeligheid voor stof en vuil?
-de mogelijkheid om op elk oppervlak zonder moeite te muizen (zelfs op matras)???
en wat precisie betreft:
ik heb nooit gemerkt dat die van mij niet precies genoeg is.. ik UT en photshop er al bijna 2 jaar mee, en hij doetut nog perfect... D
at komt voornamelijk om dat ik hem altijd met zo'n wonderdoekje schoonmaak.. Das zo'n doekje wat stof aantrekt, als je beetje kracht zet haal je al het vieze spul zo van het balletje.. En het laatste beetje gaat idd met iets van spiritus of alchol (of bril-schoonmaakvloeistof
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>