Toon posts:

Deer voedingen

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goei'ndag

Vandaag zet m'n baas de pc op het werk aan. 2 minuten later BAM! KNAL enorme stank + rook. :? oh oh. das niet goed.

Blijkt dus een condensator in de voeding gesprongen te zijn ;( .

Dit zijn dus al de 5de voeding die dit doet! Allemaal zelfde merk(deer) en zelfde datum geleverd.

Heeft iemand hier vaker last van gehad?!?!?!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 00:02

scorpionv

This space for rent

Hebben jullie geen bijzonder instabiele netspanning op je werk? Het eerste wat daardoor het loodje legt zijn vaak condensatoren.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Topicstarter
Nope dat zit wel goed....dacht ik ook aan..

maar heb ff na gecheck zijn dus echt alleen voedingen van het merk DEER. andere voedingen doen het niet!

vet vaag...gewoon maandag morgen voedingen?!

Verwijderd

Gnah, boeiend linkje gevonde, het komt wel meer voor...
Posted by Rick on November 21, 2000 at 17:54:58:

In Reply to: Re: Deer Computer Co., Inc. posted by Samantha on September 08, 2000 at 11:24:37:

I work in a computer repair shop and I've had 13 power supplies in 2 weeks

: haha...my deer computer co power supply is burnt out after only 2-3 months too, although mine was a 250 watt one. that'll teach me to buy a $35 case+power supply. i am going to be really pissed if my cards are junked.

: sam>:)

: : WOW - this very same thing happened to me, and with the same damn model of PWS. Is this a defect or what? I have not replaced the damn thing yet, but I certainly hope none of my cards in my system are fried or I will be extremely pissed off.

: : Josh

: : : Let me guess, the fan spontaneously started spinning faster than normal and then the power supply died. same thing happened to mine and killed my ethernet card in the process (only non-ground external connection other than power.)

: : : A quick google search turned up two pages:
: : : official page: http://www.deer-group.com/home-e.htm
: : : some distributor that uses them's client info page: http://www.globalsources.com/gsol/owa/website.HOMEPAGE/8801474860/HOME.HTM

: : : from the later link:
: : : Deer Computer Co Ltd
: : : 3F No 18 Wu Chun 7 Rd
: : : Wu Gu Shiang
: : : Taipei
: : : Taiwan
: : : Tel: (886 2) 22996396
: : : Fax: (886 2) 22901976
: : : Email Address(es):
: : : deer@asiansources.com
: : : ann@deer-group.com

: : : they also have a large list of email adresss on their page.
http://www.enlightcorp.com/wwwboard/messages/1283.html

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Op m'n vorige school hebben ze wel eens 'n hele stapel Laser-PC's gehad met ook zulke fantastische voedingen (dat waren dan wel AT-exemplaren, maar ik vermoed dezelfde fabrikant). Ik weet het merk daarvan niet, maar laat ze maar vervangen.
Als er een begint dan gaan ze allemaal (gewoon nieuwe voedingen eisen van fabrikant, en hopen dat ze niet in Laser-stijl gewoon 'n pallet voedingen voor je deur smijten en het je zelf op laten lossen).

Op school was het wel apart trouwens. Het werd steeds spannender in de bibliotheek, dat ze het rookalarm maar uit hadden gezet vertelt wel genoeg denk ik >:).

De eerste rook ik een kwartier van tevoren al, ik vroeg of iemand wat raars gedaan, ik rook "gebakken electronica". Zij van nee hoor, alles OK hier. Nou goed, dan zal 't wel aan mij liggen :?. Ik draai me om (ging naar huis), ik hoor 'n gil en ik zie 'n PC uitvallen en in 'n rookmachine veranderen :D.
De dag erna twee, en toen werden alle PC's toch maar uitgezet :D.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b