"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Verwijderd
Het spijt me zeer, kan alleen met Generator, hetzelfde gezeik met bitmapjes, die kan Flash ook niet uit een database halen, kan ook alleen met Generator
...
En als het niet uit een database hoeft te komen, maar ik het gewoon met de hand invoer?? Is er een mogelijkheid om dit te standaardiseren?? Of moet ik dan elke keer het geluidsfragment er in zetten. Ik dacht aan een forumlier achtig iets waar ik kan zeggen welk was-je er in moet worden gezet. Dit zelfde met de tekst (Dit is overigens geen must)
En generator kost zeker veeeel centjes, of niet??
En generator kost zeker veeeel centjes, of niet??
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Verwijderd
Heb me niet echt verdiept in Generator, maar t zal zeker meer dan 25 gulden kosten (heel veel voor Seraph)...
Je kunt natuurlijk wel gewoon de geluiden allemaal (handmatig) in de library zetten, en ze vervolgens inladen met attachSound();
Je kunt natuurlijk wel gewoon de geluiden allemaal (handmatig) in de library zetten, en ze vervolgens inladen met attachSound();
Verwijderd
kan ook niet met de hand, kan duz wel met generator, en dat kost centjes jah, en je moet een server hebben die generator ondersteunt, en die zijn er weinig omdat die versie nog meer centjes kost.
Er is nog een alternatief, weet de naam zo niet meer, is al een keer voorbij gekomen hier. Zou je ff moeten searchen
Er is nog een alternatief, weet de naam zo niet meer, is al een keer voorbij gekomen hier. Zou je ff moeten searchen
Verwijderd
Deze linkjes helpen je iets verder denk ik, search op generator.
[topic=49271/1/25]
[topic=29209/1/25]
Jgenerator gratis,
www.flashgap.com
[topic=49271/1/25]
[topic=29209/1/25]
Jgenerator gratis,
www.flashgap.com
Verwijderd
erm.....het kan ook zonder generator, met een pakketje genaamd swift-mp3....
http://www.swift-tools.com/swift-mp3.html
enjoy
B.
http://www.swift-tools.com/swift-mp3.html
enjoy
B.
Pagina: 1