Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
hehe,,,maybe een lompe vraag hooor, maar wat houdt die sven scooop nou precies in?
Wat voor Mod is het ?
Wat voor Mod is het ?
heb ik niet meer :P
Behoorlijk lomp 
Sven Coop is een Mod(ification) voor HL (Half-Life). Je kan dan levels downen en die doe je in een map dir en dan kun je die cooperative (met meerdere mensen) samen halen. Oftewel een TG (Team-Game) met de vijanden en de mensen
Ik vind Cooperative Gamen gewoon veel vetter dan dat DM'en de hele tijd. Lekker samen de badguys neerschieten
Sven Coop is een Mod(ification) voor HL (Half-Life). Je kan dan levels downen en die doe je in een map dir en dan kun je die cooperative (met meerdere mensen) samen halen. Oftewel een TG (Team-Game) met de vijanden en de mensen
Ik vind Cooperative Gamen gewoon veel vetter dan dat DM'en de hele tijd. Lekker samen de badguys neerschieten
Maar dat is toch hetzelde als bij Deathmatch, want daar kun je ook in teams samenwerken..
of TFC
of CS..
I don't get the point
of TFC
of CS..
I don't get the point
Verwijderd
het verschil is dat je nu Single Player maps (het verhaal dus) samen speelt...dat zegt ie (2x)
Ja precies 
en zoals ik al zei dat zijn Team-Games (team against team, mens tegen mens) Ik wil gewoon de single player maps doen met een vriend van mij!!! Maar heb ook al gezien dat die vijanden de hele tijd respawnen en das ook wel minder
Ik zoek wel ff een ander spel
en zoals ik al zei dat zijn Team-Games (team against team, mens tegen mens) Ik wil gewoon de single player maps doen met een vriend van mij!!! Maar heb ook al gezien dat die vijanden de hele tijd respawnen en das ook wel minder
Ik zoek wel ff een ander spel
Ow aha.. oki 
Txs voor de info
Txs voor de info
Pagina: 1