De GP3 beunhaas-amateur competitie

Pagina: 1
Acties:

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Ik weet niet of er veel fanatieke GP3-GoTters zijn, maar misschien is het leuk om een GP3 kwalificatietijdenlijst bij te gaan houden? Tegen die rankings die websites kan ik toch niet op, daarvoor heb ik veel te weinig zin/tijd in GP3. Dus ik doe mee als amateur :) . Wel handig ook is een code waarin je het volgende aangeeft:

[in juiste volgorde]

R/D : regen/droog
J/K/W: keyboard/joystick/wheel
D/B/T/W: default/beunhaas/tweaker/web : beunhaas= volledig zelf afgestelde auto, tweaker = getweakte afstelling van iemand anders, web = gedownloade afstelling
1-8 : helpers die je aan hebt staan.

als ik nog wat vergeten ben hoor ik het wel :)

En als er echt talent zit hier en er komt ooit een i-net support patch, dan moet er ook maar iemand ff een GoT racing team auto-ontwerpje pixelneuken :)

Ik heb em net en heb slechts ff zitten beunhazen in Engeland. dus mijn lijstje is [nog] kort:

---------------------------------------------
Great-Brittain: 1:26:653 DJB234567
---------------------------------------------

Verwijderd

D
W
D
F5, F6, F7

Germany: 1:47.532

D. Coulthard/McLaren

Verwijderd

wat dacht je van welke coureur/auto??

Verwijderd

nee joh, je moet simpeler denken, gewoon aantal instellingen voor iedereen die hieraan deelneemt verplichten..

Verplicht: bepaalde helpers (ken ze niet dus ik zeg niks)
Verplicht: Dry

that's all

trouwens, je vergeet de op 1 na beste controller voor racing games --> Gamepad

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 14:37

collin

Who da man !!

een gamepad voor een realistisch f1 spel? Bwahahahahaa!! nooit van me leven! ja met al die newbie hulpjes aan zeker!! getverr..

Mijn iRacing profiel

• Genoil
huh maakt dat dan uit coureur/auto?

ok sommige helpers zijn wel erg lame zoals F1 en F8. F3 en F4 boeien niet zo voor snelle rondetijden. F5 na een tijdje niet echt meer nodig, F6 wel erg handig, zeker als F2 uit staat. Meeste mensen zullen idd ook wel het liefst droog rijden.

nja en zoveel animo lijtk er ook niet te zijn. maarja zolang de topic nog niet van de page af is blijft de beunhaas-competetie nog wel lopen ;)

Verwijderd

wat zijn al die hulp dingen eigenlijk??

ik heb alleen die gasgeef zooi aanstaan, de ideale lijn en de ideale versnelling.....

• Genoil
1=remhulp
2=automaatje
3=automatisch weer in de goeie richting draaien na spin
4=indestructablility
5=ideale lijn
6=ideale versnelling
7=gashulp (anti-spin)
8=stuurhulp

Verwijderd

ik ben aan het oefenen op engeland :) ik ga winnen ik voel het :)

• Genoil
Hehehe ok dan Ruud :)
1.26.653 is echt niet geweldig, daar moet je gemakkelijk onder kunnen komen :)

heb helaas ff geen tijd meer voor gp3. k*tscriptie schrijven :(

Verwijderd

ik blijf op 1:27.nogwat steken :( maar gister was het nog in de 1:30 :) ik vind alleen die ene bocht net na dat stuk waar je in ze 6 doorheen kan knallen klote (die moet in ze 4 en daar vergeet ik steeds te remmen :+ )
Pagina: 1