Vaag Hd Probleem

Pagina: 1
Acties:

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-04 23:55
Iedere keer als ik voor het eerst me Pc opstart (win2000) geeft windows me 27 gig maxtor aan als Lokale schijf .
Maar ik heb de HD gewoon een label gegeven en er staat data op maar die is niet toegankelijk en win zegt dat de HD moet worden gedefragmenteerd . Maar als ik defrag dan geeft hij op het eind aan dat het is mislukt .

Reboot ik , dan is alles weer normaal .
En geeft hij het label normaal aan en kan ik de schijf verkennen . De schijf is aangesloten op een promise ata 100 controller , en ik heb alle win2000 updates er al overheen gehad .

De Hd is het enige apparaat op de controller en hij staat op master .
Verder is het een Maxtor 5400 rpm 27 gig schijfje .

Thnx :)

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

Oplossing 1:
probeer, wanneer je hd het even normaal doet, met partition magic de partitie eens om te zetten van logic naar primary en kijk daarna of hij het nog steeds doet...

als hij daarna nog hetzelfde probleem geeft, zou het goed kunnen dat je hd aan het doodgaan is en dan kom je dus automatisch bij oplossing 2 :( >>

Oplossing 2 (8>:
maak zo gauw je kan een backup van alle belangrijke stuff op die hd en zet er een andere/nieuwe hd in |:(

Hoi

• KunDun
Bedankt ,

Ik zal eens kijken of dat de oplossing is .

Zou het ook de controller nog kunnen zijn ?

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-03 14:49
omschrijf heel je systeem eens, misschien gaan er ergens lampen branden bij mensen

• KunDun
Op woensdag 10 oktober 2001 09:42 schreef MR_WAZOO het volgende:
omschrijf heel je systeem eens, misschien gaan er ergens lampen branden bij mensen
Me hele systeem staat in me Sig :P

Verwijderd

Neem aan dat het een FAT32 partitie is, Een feit is dat ME (Meer Ellende) niet echt een fatsoenlijk OS is en meerdere fundamentele fouten erin heeft zitten, misschien is dit er ook 1 van.

• KunDun
Op donderdag 11 oktober 2001 14:24 schreef video-editing.nl het volgende:
Neem aan dat het een FAT32 partitie is, Een feit is dat ME (Meer Ellende) niet echt een fatsoenlijk OS is en meerdere fundamentele fouten erin heeft zitten, misschien is dit er ook 1 van.
Ik draai alleen geen Me ik draai win2000 pro :)
Pagina: 1