Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Bewegende objecten in UT editor

Pagina: 1
Acties:

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
Ik vraag me dus af, aangezien UT helemaal met de UT editor is gemaakt, hoe je bewegende objecten kunt maken..zoals ronddraaiende, onbemande geschutskoepels.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ehh..zie www.unrealed.net

je noemt ze movers meen ik
Je zet een beginsitatie en een eindsitatie neer die je laat triggeren door een knop of aanraking van het voorwerp zelf..of het nu een lift of kanon is maakt niet uit. Beetje creativiteit is erg handig denk ik :)

• blouweKip
tja, movers snap ik wel...alleen schietende movers die ook nog eens weten waar de persoon zich bevindt zijn toch wat anders dan de movers in de unrealed tutorials.

tegenwoordig is de url www.planetunreal.com/unrealed /

• Agent-X
  • Niet online
Hmm..daar zeg je iets...lijkt me inderdaad een stuk lastiger..leuk idee trouwens :)
Maar hier kan ik je helaas niet mee helpen..

• blouweKip
De eerlijheid gebiedt me om te zeggen dat het niet mijn idee is...er zit namelijk zon ding in een van de assault leves (tutorial ofzo d8 ik) en dat is een van de dingen die ik niet kan, maar wel wil maken.

dus...als iemand een idee heeft hoor ik het graag.
(ik bedacht me ook nog dat ik het level kan openen om te kijken hoe het werkt)

• Agent-X
  • Niet online
Moet je eens kijken of het je lukt om vliegende `schietballetjes` te maken ofzo..
lijkt me leuk ;)

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-11 13:00

johnwoo

3S-GTE

In het assault-level met die boot en die met de trein zitten onbemande machinegun turrets, en in het level met het fort langs een riviertje zitten twee turrets die energieballetjes ofzo schieten... Ik neem aan dat je zoiets bedoelt?
Volgens mij waren die turrets gewoon pawns die je, net als players, bots enz. eenvoudig kon selecteren en plaatsen... Als je iets persoonlijks wil maken (een tank met geschutskoepel ofzo) dan wordt het een stuk ingewikkelder. Ik denk dat je dan eerst een zooi tutorials over UnrealScript mag doorwerken :)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• blouweKip
Jep, ik bedoel die turrets in assault.
Ik ga er ook vanuit dat er wel eens scriptje voor is, maar ik vraag me af of dat dus in de UT editor zit....ik heb er nog geen tutorial over gevonden nl.
Ik vraag me dus af of iemand dit wel weet.

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-11 13:00

johnwoo

3S-GTE

Ze zitten gewoon in de editor hoor. Kijk hier maar eens in de object browser:
Actor \ Pawn \ StationaryPawn \ TeamCannon - Dit is dat energiebaldinges.
en
Actor \ Pawn \ StationaryPawn \ TeamCannon \ MinigunCannon - Spreekt voor zich wat dit is...

Je kunt ze gewoon selecteren, rechtsklikken op een stukje plafond (of muur, whatever) en 'Add Teamcannon here' kiezen. Voila!

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• blouweKip
Heel erg bedankt...dat had ik nog niet gevonden.

Pagina: 1