jawel dames en heren, PP zit in mandrake
, en niet zomaar neej namelijk omdat hij in redhat (rustig maar, hij staat nog op me andere hdd) Xinerama niet aan de gang krijgt, dus d8 hij download, brand en installeer even mandrake want dat is toch zo gemakkelijk volgens iedereen, maar wat krijg ik nou? mandrake met zijn geweldige M$8tige wizards krijgt ook geen xinerama aan de ging, nou ja bijna (das al beter dan wat mij gelukt is). Hij schakelt namelijk wel over op 2 heads maar de 2de monitor op mijn maxtor millenium word niet ingeschakeld
je kunt er dus wel gewoon met de muis naar toe maar die verdwijnd dan in het zwarte scherm der CTX monitor
. Waar ligt dit aan? en waarom kan ik btw xchat niet installeren, hij zegt dat ie het pakketje openSSL mist, ik ff downloade kan dat niet installeren omdat er een gelijk waardig pakketje al geinstalleerd is alleen staat MDK achter aan de naam, hierdoor wil xchat niet installeren, compilen gaf natuurlijk ook geen resultaat want dit heeft gelijd tot een xchat die alleen op de console werkt
. (Opzicht wel een ontdekking want ik had altijd ged8 dat je X nodig had voor xchat en nu ben ik eindelijk van dat XBitch af). Nu hoe ga ik het voor elkaar krijgen om Xinerama en Xchat aan de gang te krijgen op de volgens mij meest vage distro (ja ik heb radhat dus nog geinstalleerd maar k wil ff mandrake aan de gang krijgen want hij ziet er veel belovend uit)
fftjes de redene dat ik mandrake probeer: 1) het is best populair, 2) die distro is zo up-to-date dat zelf kernels compile bijna nooit nodig is, 4) het ziet er best flex uit, zonder veel te veranderen.
</stuk text waardoor ik nu pijn aan mijn fikke heb>
fftjes de redene dat ik mandrake probeer: 1) het is best populair, 2) die distro is zo up-to-date dat zelf kernels compile bijna nooit nodig is, 4) het ziet er best flex uit, zonder veel te veranderen.
</stuk text waardoor ik nu pijn aan mijn fikke heb>