move request :)

Pagina: 1
Acties:

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik had deze topic geplaatst [topic=287996/1/100]

maar ik bedacht me dat ie mischien toch meer reakties zou krijgen als ie in SG zou staan ofzo... :)

Dus, als jullie dat ook vinden mogen jullie hem wel verplaatsen van mij. :)

thnx

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Move requests horen eigenlijk in SU (niet omdat je een stoute user bent, maar om ze bij elkaar te houden ;) )

maar ik heb het topic gemoved naar SG

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
sorry

maar als je wilt kan ik een topic openen in SU om te vragen of deze topic naar SU mag?

:P

en bedankt trouwens :)

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[best wel off topic]

ligt het aan mij of wordt er de laatste tijd wel meer van dit soort topics in LA gepost??

Misschien ff tijd om een extra regel aan de FAQ van SU toe te voegen?

iets van "Ook als je eigen topic een verkeerde topictitel heeft of per ongeluk in het verkeerde forum terecht gekomen is, is dit de plaats om het te melden. Het gaat dus niet alleen om stoute usertjes, maar gewoon ook om kleine veranderingen in topics"
of iets dergelijks...

(ja, ik ga wel weer ff nuttig met school bezig :) )

[/best wel off topic]

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Toegevoegd aan de SU FAQ :

Tevens kun je hier doorgeven als iemand (ook als je het zelf was. ;) ) een topic in een verkeerd forum heeft geplaatst, zodat wij het topic kunnen verplaatsen naar het juiste forum.

:)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 10:08 schreef GaMeOvEr het volgende:
Toegevoegd aan de SU FAQ :

Tevens kun je hier doorgeven als iemand (ook als je het zelf was. ;) ) een topic in een verkeerd forum heeft geplaatst, zodat wij het topic kunnen verplaatsen naar het juiste forum.

:)
Misschien ook handig om in de LA FAQ op te nemen dat het hier niet hoort :? :) ;)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 10 oktober 2001 10:10 schreef Courage het volgende:

[..]

Misschien ook handig om in de LA FAQ op te nemen dat het hier niet hoort :? :) ;)
*Zucht*

Tis ook nooit goed.

;)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Just a suggestion :)
Ik denk dat mensen die in LA terecht komen (want : stoute usertjes ? ik ben niet stout, ik vraag alleen om een move) en moves of andere dingen die in SU thuishoren vragen, niet eerst in de SU richtlijnen gaan kijken of het toevallig daar hoort, snappie :+

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik begreep hem wel hoor. ;)

Done. Het volgende aan de LA-FAQ toegevoegd :

Zaken met betrekking tot verplaatsingen van topics naar andere fora, topictitel wijzigingen, of meldingen van "wangedrag" van andere users of eventueel topics die naar jouw idee dicht kunnen omdat ze in strijd zijn met een policy kun je melden in [forum=26]. :)

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1