Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Anoniem: 26621
Ik vind hem echt so ownen, ik heb hier ook ISS voor de Ps2, maar das die port van de N64 toch, speelt wel wat minder dan de Evolution serie.
Ik heb hier nu al Winning Eleven 5 liggen alleen ik kan hem nog niet spellen
hoi
Ik kreeg laatst een paar pagina's met een preview en wat filmpjes van de nieuwe ISS,hier staat ook bij welke landen en teams erin zitten.
http://www.sportplanet.com/iss/
Ga naar onderen naar "preview"
Hier kun je wat filmpjes downen
m.d.a. Fugel
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Mooi mocht ik al niet om zijn , ben ik het nou wel de pre-order is geplaatst.
"Better ask questions before you shoot"
Maar alleen op de UK ps2's...
Je kunt ook pre-orderen bij de winkel op de hoek bijv.Op woensdag 24 oktober 2001 12:19 schreef LaptopDude het volgende:
Als je hem op pre-order doet dan krijg je toch de UK versie? Die doen het dan toch niet op de Europese ps2's?
Ze houden er dan gewoon eentje achter
UK is hetzelfde als de rest van europa (PAL).Op woensdag 24 oktober 2001 12:19 schreef LaptopDude het volgende:
Als je hem op pre-order doet dan krijg je toch de UK versie? Die doen het dan toch niet op de Europese ps2's?
Anoniem: 37989
Midden of eind November geloof ikOp vrijdag 26 oktober 2001 09:56 schreef -WestPark- het volgende:
Wanneer ligt deze game in de winkel mannen? Ik ga vandaag een playstation 2 kopen en dit spel moet ik hebben!
Naar mijn weten komt hij op 23 november uit,toevallig ben ik dan net jarig
Dus als jullie me nog een leuk kadootje willen geven
Daar heb ik m'n twijfels over.Op woensdag 24 oktober 2001 13:10 schreef Raimond het volgende:
[..]
UK is hetzelfde als de rest van europa (PAL).
Ik weet niet of jullie Play247.com kennen, maar dat is dus een Engelse DVD/PS2 shop.
Daar kan je Pro Evolution Soccer pre orderen, maar er staat expliciet bij dat die "UK PS2 Only is" ondanks dat het de PAL versie is.
En dat zetten ze bij elk UK PS2 spel bij.
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PS2&title=96780
Dat zetten ze er niet voor niets bij.
Wie kan er meer info over geven of UK PS2 games ook op de "NL" PS2 console gespeeld kan worden.
Want anders Pre Order ik hem gewoon.
Was namelijk ook te laat om GTA3 te halen, en nou moet ik @#$#@$ 2 weken wachten voordat de winkels hem weer binnenkrijgen
En storm zal het denk ik niet lopen.
En de meeste mensen kennen ISS niet... die mensen worden zo met FIFA spellen geconfronteerd dat ze niet beter weten en beweren dat FIFA het allerbeste voetbalspel... TOTDAT ze ISS eenmaal gespeeld hebben.
Precies net als m'n broertje, hij bleef bij z'n standpunt dat niks beters was dan FIFA, totdat hij een paar potjes Winning Eleven 4 en ISS Pro Evolution 2 had gespeeld, hehe.
Hoe is This is Football eigenlijk? is dat nog wat?
Maar toch wil ik graag weten of die UK spellen het op onze consoles gaan doen.
Nee TIF is geldverspillingOp donderdag 15 november 2001 20:53 schreef CitrusJuicer het volgende:
Ja dat is mischien ook wel waar.
En de meeste mensen kennen ISS niet... die mensen worden zo met FIFA spellen geconfronteerd dat ze niet beter weten en beweren dat FIFA het allerbeste voetbalspel... TOTDAT ze ISS eenmaal gespeeld hebben.
Precies net als m'n broertje, hij bleef bij z'n standpunt dat niks beters was dan FIFA, totdat hij een paar potjes Winning Eleven 4 en ISS Pro Evolution 2 had gespeeld, hehe.
Hoe is This is Football eigenlijk? is dat nog wat?
Maar toch wil ik graag weten of die UK spellen het op onze consoles gaan doen.
Alhoewel het japanse commentaar van winning eleven ook niks was, maar dat klonk tenminste grappig
Ben trouwens nog steeds van mening dat de beste PS2 spellen, van japans makelij is.
Ik bedoel, wat zijn de beste spellen op de PS2:
GT3, MGS2, Devil may Cry, Pro Evolution, enz. enz.
Ok 1 uitzondering en dat is GTA3.
Anoniem: 2557
Duh...de beste spellen zijn van japanse makelij...dat is al zo sinds 1970Op donderdag 15 november 2001 21:19 schreef CitrusJuicer het volgende:
Ben trouwens nog steeds van mening dat de beste PS2 spellen, van japans makelij is.
Ik bedoel, wat zijn de beste spellen op de PS2:
GT3, MGS2, Devil may Cry, Pro Evolution, enz. enz.
Vergelijk maar even de lijstjes van wat ik goede developers vind:
Europa:
Team 17, Psygnosis, Ubisoft, SiGames, Cryo en Rare Ltd (vroeger Ultimate)
Amerika:
Westwood Studios, id Software, Blizzard (vroeger Silicon & Synapse) en Activision
Japan:
Konami, Namco, Sega, Square, Nintendo, Sony Computer Entertainment, Capcom, Sunsoft, Nihon Falcom, Compile, T&E Soft, Micro Cabin, Enix, Quintet, en Taito.
Bestel regelmatig DVD's en PS2-spellen bij Play247. Van de week nog GTA3 binnengekregen. Alles speelt gewoon hoor, nergens last van. Eerder al GT3 en Z.O.E. gekocht (met speelbare demo van MGSOp donderdag 15 november 2001 12:10 schreef CitrusJuicer het volgende:
[..]
Daar heb ik m'n twijfels over.
Ik weet niet of jullie Play247.com kennen, maar dat is dus een Engelse DVD/PS2 shop.
Daar kan je Pro Evolution Soccer pre orderen, maar er staat expliciet bij dat die "UK PS2 Only is" ondanks dat het de PAL versie is.
En dat zetten ze bij elk UK PS2 spel bij.
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PS2&title=96780
Dat zetten ze er niet voor niets bij.
Wie kan er meer info over geven of UK PS2 games ook op de "NL" PS2 console gespeeld kan worden.
Want anders Pre Order ik hem gewoon.
Was namelijk ook te laat om GTA3 te halen, en nou moet ik @#$#@$ 2 weken wachten voordat de winkels hem weer binnenkrijgen
Zitten ook aardig onder de prijzen hierzo en je betaalt geen verzendkosten. Dus gewoon bestellen die hap! Nog ruim 2 weekjes en dan valt Tony Hawk3 door de brievenbus...
When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
Ik bestel namelijk al een hele tijd DVD's van Play247, maar nog nooit gewaagd om PS2 spellen te halen omdat dit bij de spellen staat : "Region PAL: Will play on UK Playstation2 only"
Wel raar dat ze dat dan erbij zetten... zo lopen ze heel wat inkomsten mis.
Maar het is zekerz een relaxte shop, lekker geen verzendkosten en het is meestal snel binnen.
Denk dat ik Pro Evolution Soccer maar eens ga bestellen
Aha beterzOp vrijdag 16 november 2001 00:13 schreef CitrusJuicer het volgende:
He kijk, dat is eens goed nieuws.
Ik bestel namelijk al een hele tijd DVD's van Play247, maar nog nooit gewaagd om PS2 spellen te halen omdat dit bij de spellen staat : "Region PAL: Will play on UK Playstation2 only"
Wel raar dat ze dat dan erbij zetten... zo lopen ze heel wat inkomsten mis.
Maar het is zekerz een relaxte shop, lekker geen verzendkosten en het is meestal snel binnen.
Denk dat ik Pro Evolution Soccer maar eens ga bestellen
Ik heb dus Winning Eleven 5 sinds gisteren maar kon niks over highlights vinden.Op dinsdag 09 oktober 2001 21:54 schreef Kezmanatic het volgende:
In de rust zie je de hoogtepunten van de gespeelde helft ed
[
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
WE5 is ook niet precies hetzelfde als PES,in PES zitten ze dus welOp vrijdag 16 november 2001 17:29 schreef henkyyyyyyy het volgende:
[..]
Ik heb dus Winning Eleven 5 sinds gisteren maar kon niks over highlights vinden.
Oooow dan wordt het die halen!!Op vrijdag 16 november 2001 17:37 schreef Kezmanatic het volgende:
[..]
WE5 is ook niet precies hetzelfde als PES,in PES zitten ze dus wel
Anoniem: 33227
Hij is echt gruwelijk..
Je hoort zelfs "hand in hand kameraden" vanaf de tribunes en "ooo wat zijn ze stil".
Echt het best footie game ever!!
Maar alleen bij het laden van de highlights hoor je hem echt tekeer gaan en soms valt dan de muziek weg!
Hij is uittttttttttttt (de iso tenminste) en ik heb hem!!
Wat voor modchip heb jij trouwens?
Want ik heb Winning Eleven 5 uit Azie, maar die kan ik nog niet spelen.
Ik wil m'n PS2 wel modden maar weet niet precies welke chip ik daarvoor moet hebben, althans welke de beste is...
En hij werkt perfect alles boot tot nu toe met swap!!
Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant is het dus voor Europeanen erg verwarrend.Op maandag 19 november 2001 12:13 schreef -WestPark- het volgende:
Ik vind het vrij logisch dat ze erbij zetten U.K. only er zullen zat amerikanen op die site rondneuzen en dan is het wel makkelijk om te weten dat het een Engelse site is. (.com ipv .UK
Dan hadden ze beter neer kunnen zetten : "PAL only"
Dat snappen die Amerikanen weer nietOp maandag 19 november 2001 12:22 schreef CitrusJuicer het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant is het dus voor Europeanen erg verwarrend.
Dan hadden ze beter neer kunnen zetten : "PAL only"
Owja hoe duur kost het dan om het te laten ombouwen?
Maar dan moet je nog steeds swappen bij Regio1 DVD'tjes geloof ik.
Ik wacht wel af op de Messiah.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
23 november moet hij uitkomen,bel ff naar de FRS ofzo,die kunnen je dat zo vertellen.Op maandag 19 november 2001 22:40 schreef s_roubos het volgende:
ff on-topic: Wanneer komt PES uit en welke winkel heeft hem het eerst? Ik MOET dit spel gewoon hebben!
En vraag dan meteen of ze er 1tje apart houden voor je
Anoniem: 30956
Pro Evolution is best een grappig voetbalspel alleen Fifa 2002 is gewoon vreselijk beter!
Alleen jammer van het ontbreken van de Dutch competition.
Neo4 rules...check! psxplaza.nl
http://www.sgn.cc/soccer/fifa_2002/review_ps2.shtml
enneuh ondertussen ga ik ff de gameshops in Groningen lastig vallen of iemand Pro Evo al wat eerder heeft.
"Better ask questions before you shoot"
*proest*
Ik zal het wel even voor je verbeteren:
Op dinsdag 20 november 2001 08:48 schreef akidomaster het volgende:
Hey,
FIFA 2002 is best een grappig voetbalspel alleen Pro Evolution Soccer is gewoon vreselijk beter!
Alleen jammer van het ontbreken van de Dutch competition.
Neo4 rules...check! psxplaza.nl
Anoniem: 27905
Precies, ISS roeleert zwaarOp dinsdag 20 november 2001 09:59 schreef Kezmanatic het volgende:
FIFA?
*proest*
btw, iedereen die beiden heeft gespeeld zal het hier mee eens zijn vermoed ik.. dus geen FIFA prijzen als je ISS niet kent
Anoniem: 13022
Het is wel ff flink wennen maar hij speelt heerlijk
Een echt toppertje weer
weekje wachten dus...MGS2 Premium pack was ff duur zat, ik mot ook nog kunnen eten (soms)
Maar de spelers animaties zijn wel erg vet, ook de gameplay is prima te noemen (veel beter dan fifa).
Ik vind alleen de omgeving niet echt supermooi, maar zoals eerder gezegd gaat het hier om de gameplay en die is een 10 waard!
BTW Het is echt een wreeddddd spel
Grafisch is het HEEL mooi. Animaties zijn erg goed, alles is mooi strak.
Het spel speelt iets langzamer.
De ref is WEER strenger geworden. Twee keer rood in mijn eerste pot.
Ik heb veel meer tijd nodig om aan PES te wennen dan ik nodig had om aan Pro Evo 2 te wennen. Op Level 2 win ik bijna alles, maar meestal maar met 1 goaltje verschil, en op 3 ben ik middenmoter. Terwijl ik Evo 2 op hard heb uitgespeeld.
Truken heb andere toetsen gekregen
Schoten gaan vaak over. Daarnaast is het veel moeilijker de individuele kwaliteit van spelers uit te laten komen (b.v. Davids zet ik altijd achter de spits, lekker rammen vanuit de tweede lijn, lukt niet meer zo goed, maar daŽs ook beter A.I. denk ik).
Corners zijn toch een beetje kwestie van geluk.
De camera in de replay is te langzaam, houdt de bal vaak niet bij.
PSV en Feyenoord eindelijk erbij
Redelijk goede up-to-date teams, en eindelijk de mogelijkheid om exhibition te spelen met standaard club teams (kan je ze ook gebruiken in de Konami Cup?)
Over het algemeen ben ik erg tevreden, al valt het moeilijkheidsniveau me tegen.
Ach, het is wat wennen. Over een paar weken droom ik dit spel
Hier ben ik het helemaal mee eens, ik vind de meeste truken nog erg moeilijk, alleen de dubbele schaar is me gelukt en ik vind de steekpaas zo geweldig dat ik hem veel te veel gebruik!Op zaterdag 24 november 2001 02:06 schreef s_roubos het volgende:
OK, ik heb nou een wedstrijd of 25 op de klok staan en mijn eerste indrukken:
Grafisch is het HEEL mooi. Animaties zijn erg goed, alles is mooi strak.
Het spel speelt iets langzamer.
De ref is WEER strenger geworden. Twee keer rood in mijn eerste pot.
Ik heb veel meer tijd nodig om aan PES te wennen dan ik nodig had om aan Pro Evo 2 te wennen. Op Level 2 win ik bijna alles, maar meestal maar met 1 goaltje verschil, en op 3 ben ik middenmoter. Terwijl ik Evo 2 op hard heb uitgespeeld.
Truken heb andere toetsen gekregenMijn favoriet, het een-tweetje is nu iets lastiger geworden. Onzinnig, was goed zoals het was.
Schoten gaan vaak over. Daarnaast is het veel moeilijker de individuele kwaliteit van spelers uit te laten komen (b.v. Davids zet ik altijd achter de spits, lekker rammen vanuit de tweede lijn, lukt niet meer zo goed, maar daŽs ook beter A.I. denk ik).
Corners zijn toch een beetje kwestie van geluk.
De camera in de replay is te langzaam, houdt de bal vaak niet bij.
PSV en Feyenoord eindelijk erbij
Redelijk goede up-to-date teams, en eindelijk de mogelijkheid om exhibition te spelen met standaard club teams (kan je ze ook gebruiken in de Konami Cup?)
Over het algemeen ben ik erg tevreden, al valt het moeilijkheidsniveau me tegen.
Ach, het is wat wennen. Over een paar weken droom ik dit spel
Niemand?Op vrijdag 23 november 2001 16:39 schreef henkyyyyyyy het volgende:
Even een vraagje tussendoor als je de highlights bekijkt gaat de ps2 bij jullie dan ook zo te keer met laden?
Anoniem: 13022
maakt een staande PS2 en een liggende PS2 hetzelfde geluid met het laden? ik heb hem staand.. bij het laden maakt ie wel wat geluid maar toch niet zo erg van zo irri...
Anoniem: 27905
Alleen als ik er een videoband in doe, of een cassetebandjeOp zondag 25 november 2001 00:44 schreef Kezmanatic het volgende:
Ik heb nergens last van
Als je schiet en de keeper kaatst de bal terug het veld in, en je schiet vervolgens in de rebound, dan wordt je buitenspel gegeven als je op het moment dat de keeper de bal kaatst de laatste man voor de keeper bent (dus niet op het moment van je eigen schot). M.a.w. de keeper wordt gezien als een speler van je eigen team!!!
Dit is een schandalig grote bug die me al minstens 5 goals heeft gekost en gezien het feit dat dit spel al een half jaar uit is in Japan niet mogen gebeuren.
Nog een zeer negatief punt: De replays houden de bal vaak niet bij. Niet functioneel belastend, maar wel jammer.
Ook stom: De namen van de meeste Europese spelers zijn correct. Maar alles buiten Europa heeft niet alleen verkeerde, maar namen die soms niet eens lijken op de echte namen. Textueel niet zo erg, maar als Terry Butcher het over Revon heeft in plaats van Verron, dan irriteert mij dat mateloos.
Wat ik jammer vind, maar wel kan begrijpen is dat het een tweetje over de grond moeilijker is gemaakt: Je moet nu L1+ X doen, en OP HET MOMENT dat de tweede speler de bal krijgt driehoekje doen. Je moet goed timen! Dit is trouwens een drukfout in de handleiding.
Toch heb ik ook een aantal hele leuke dingen ontdekt. Als je met Nederland de European Cup wint (het spel zegt trouwens Europian Cup...) unlock je niet alleen de European All Stars in exhibition mode, maar ook Classic Netherlands! Fantastisch! Je had in de Classic All Start al Rijkaard, Van Basten, Koeman, Gullit en Cruijff, maar nu heb je het hele team van 1988 EN het hele team (voor zover ik ze ken) van 1974!!! Schitterend! Volgens mij heb je nog meer classic teams... Toch heeft ook dit weer een minpuntje: De namen zijn werkelijk belachelijk veranderd, zoals eerder al genoemd. We hebben het nu over Craf, VonTasben, Mussen (Mühren, DENK ik), en de broers Karman. Een aantal weet ik nog niet eens: Istrim, Gonbalt, zeg het maar. Dit is weer jammer, want dan is het toch weer alsof je de spelers zelf hebt gemaakt met wat namen die er heel vaag op lijken.
Ook leuk is de nieuwe Masterleague. Je moet nu salarissen betalen, en je krijgt bonussen als je de topscorer en toppasser.
Nou ja, ik ga wel meer van het spel houden denk ik, maar het is niet zo'n onverdeeld genoegen als ISS Pro Evolution en Evo 2.
Anoniem: 1545
ik heb hem hier nu ook liggen sinds 2 dagen, en die buitenspel-bug irriteert mij MATELOOSOp dinsdag 27 november 2001 09:55 schreef s_roubos het volgende:
Mijn mixed feelings over dit spel worden steeds groter. De keeper is beremoeilijk te passeren soms, de kwaliteit van individuele spelers is veel minder obvious, schoten gaan vaak net naast en heel vaak richting lichtmasten, en tot overmaat van ramp heb ik een bug ondekt:
Als je schiet en de keeper kaatst de bal terug het veld in, en je schiet vervolgens in de rebound, dan wordt je buitenspel gegeven als je op het moment dat de keeper de bal kaatst de laatste man voor de keeper bent (dus niet op het moment van je eigen schot). M.a.w. de keeper wordt gezien als een speler van je eigen team!!!
Dit is een schandalig grote bug die me al minstens 5 goals heeft gekost en gezien het feit dat dit spel al een half jaar uit is in Japan niet mogen gebeuren.
Nog een zeer negatief punt: De replays houden de bal vaak niet bij. Niet functioneel belastend, maar wel jammer.
Ook stom: De namen van de meeste Europese spelers zijn correct. Maar alles buiten Europa heeft niet alleen verkeerde, maar namen die soms niet eens lijken op de echte namen. Textueel niet zo erg, maar als Terry Butcher het over Revon heeft in plaats van Verron, dan irriteert mij dat mateloos.
Wat ik jammer vind, maar wel kan begrijpen is dat het een tweetje over de grond moeilijker is gemaakt: Je moet nu L1+ X doen, en OP HET MOMENT dat de tweede speler de bal krijgt driehoekje doen. Je moet goed timen! Dit is trouwens een drukfout in de handleiding.
Toch heb ik ook een aantal hele leuke dingen ontdekt. Als je met Nederland de European Cup wint (het spel zegt trouwens Europian Cup...) unlock je niet alleen de European All Stars in exhibition mode, maar ook Classic Netherlands! Fantastisch! Je had in de Classic All Start al Rijkaard, Van Basten, Koeman, Gullit en Cruijff, maar nu heb je het hele team van 1988 EN het hele team (voor zover ik ze ken) van 1974!!! Schitterend! Volgens mij heb je nog meer classic teams... Toch heeft ook dit weer een minpuntje: De namen zijn werkelijk belachelijk veranderd, zoals eerder al genoemd. We hebben het nu over Craf, VonTasben, Mussen (Mühren, DENK ik), en de broers Karman. Een aantal weet ik nog niet eens: Istrim, Gonbalt, zeg het maar. Dit is weer jammer, want dan is het toch weer alsof je de spelers zelf hebt gemaakt met wat namen die er heel vaag op lijken.
Ook leuk is de nieuwe Masterleague. Je moet nu salarissen betalen, en je krijgt bonussen als je de topscorer en toppasser.
Nou ja, ik ga wel meer van het spel houden denk ik, maar het is niet zo'n onverdeeld genoegen als ISS Pro Evolution en Evo 2.
kost me echt enorm veel doelpunten.
verder snap ik niet waarom ze de bal zo VAAK gewoon 20 meter over het doel schieten
vet spel, maar toch meer van verwacht, meest irritante bug in een spel ooit!!
Dat spel heb ik ook in huis, en ik zal je wat vertellen... ik vind hem beter dan Pro evolution soccer!!!Op donderdag 15 november 2001 20:56 schreef Kezmanatic het volgende:
[..]
Nee TIF is geldverspilling
hij is vind ik realistischer, leuker, spannender, en heeft geen irritante bugs! een 1-2tje is bv veel simpelder, ipv van 1 keer x drukken gewoon 2 keer achter elkaar. schijnbewegingen gaan ook makkelijker.
zeer up to date met de namen, zit allemaal prima in elkaar.
maar ik vind TIF net iets leuker dan PES! vooral met zijn 2en tegen elkaar.
vooral de diepte-paas
ow ja, f*ck fifa!
Anoniem: 16963
je kan hier zelfs doelpunten bekijken.
Na zo'n 100 potjes begin ik hem toch meer te waarderen, het is erg wennen. Ik merk nu toch wel beter de individuele kwaliteiten van de spelers. Pingelen is beter mogelijk (Van Basten en Henry als spitsenkoppelverder snap ik niet waarom ze de bal zo VAAK gewoon 20 meter over het doel schieten ik had veel meer van dit spel verwacht. ik vind hem wel te gek, daar niet van, maar niet SUPER. bij de andere series was er altijd 1 echte "topper" in je team, bv Davids, daar kon je ook echt gebruik van maken, nu veel minder.
vet spel, maar toch meer van verwacht, meest irritante bug in een spel ooit.
De Masterleague is zo mogelijk nog verslavender. De bonus punten die je scoort met topscorer en top assister zijn leuk addities, en het blijft leuk om te shoppen naar goede goedkope spelers (probeer Nakazu, reserve van Parma ofzo, die vent kost 18 en is werkelijk SUPER!)
Ik heb alleen de eerste TIF op de PSX gespeeld, vond ik niet veel. En het eentweetje is bij PES juist moeilijker gemaakt dan in Evo 2 omdat hij daar te makkelijk was (ik scoorde er aan de lopende band mee). Maar ik ga hem dan toch maar eens checken bij de FRS, mag nog een kerstcadeautje uitzoekenDat spel heb ik ook in huis, en ik zal je wat vertellen... ik vind hem beter dan Pro evolution soccer!!!
hij is vind ik realistischer, leuker, spannender, en heeft geen irritante bugs! een 1-2tje is bv veel simpelder, ipv van 1 keer x drukken gewoon 2 keer achter elkaar. schijnbewegingen gaan ook makkelijker.
zeer up to date met de namen, zit allemaal prima in elkaar.
maar ik vind TIF net iets leuker dan PES! vooral met zijn 2en tegen elkaar.
vooral de diepte-paas roeld bij TIF veel meer dan bij PES!
Duhow ja, f*ck fifa!
Anoniem: 42863
Zeker weten het beste voetbalspel ooit.
Ook grafisch een toppertje!
Ik vind het vreemd dat er zo weinig topics over het bruutste voetbalspel van de eeuw lopen!
Ken je nog meer sites maar dan met alleen PES video's?Op donderdag 06 december 2001 14:38 schreef minipolopikoler het volgende:
Ik heb een goede iss site gevonden , mischien was hij al bekend , maar toch : http://www.issextreme.com/
je kan hier zelfs doelpunten bekijken.
Ik zie haast alleen maar ISSPE2 video's
Groot gelijk!Op donderdag 13 december 2001 10:01 schreef mister_cocos het volgende:
Ik vind dit spel echt zwaar dope.
Zeker weten het beste voetbalspel ooit.
Ook grafisch een toppertje!
Ik vind het vreemd dat er zo weinig topics over het bruutste voetbalspel van de eeuw lopen!
Heb eerst veel geoefend, maar heb gisteren de European Cup uitgespeeld met Portugal, en ben nu bezig met de World (International) Cup, met Nederland.
En het spel wordt steeeds kewler en kewler!
Het is niet vreemd, want Pro Evolution is nog vrij onbekend bij de meeste mensen.
Komt ook omdat Konami in Nederland, niet zo veel reclame ervoor maakt, in tegenstelling tot FIFA2002 en This is Football.
De meeste Dodo's zijn nog steeds van mening dat de FIFA spellen de beste zijn... (erg jammer)
Ummm die zaten ook in 4 net als de rest van de eredivisiePSV en Feyenoord eindelijk erbij
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.