Achtergrond van nog te laden Flash weergeven

Pagina: 1
Acties:

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:13
[scenario]
je bezoekt een site
je browser herkent dat er ergens een flash element geladen moet worden
op dat moment zie je precies op die plek (van de flash) even een wit vlakje
de eerste frame van de flash animatie is geladen en gelukkig wordt er nu wél de juiste achtergrond kleur weergegeven
[/scenario]

die seconde dat je dat witte vlakje ziet... kun je daar een andere (juiste) kleur voor definiëren?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Je kan met HTML de background colour defineren, en dan in flash een symbol oid met een bepaalde kleur als achtergrond zetten.

Omslachtig, maarja/

|{ brrr }] |

• paQ
Op dinsdag 09 oktober 2001 21:52 schreef Yellow het volgende:
Je kan met HTML de background colour defineren, en dan in flash een symbol oid met een bepaalde kleur als achtergrond zetten.

Omslachtig, maarja/
Jamaar ik HEB ook in HTML de achtergrond kleur gedefinieerd (van de site) maar het gaat mij om de manier waarop hij de flash aanroept... het is net even die seconde dat hij dat witte vlak laat zien...

of begrijp ik je gewoon niet.... :+

Verwijderd

Het moet toch met die html achtergrond kleur, zoals ik het merk met m'n sites. Die laten ook even een kleur zien en dat is bij mij de kleur die ik definieer in de html
code:
1
2
3
4
5
6
7
<BODY bgcolor="#CCCCCC">
<OBJECT classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000"
 codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=5,0,0,0"
 WIDTH=750 HEIGHT=420>
 <PARAM NAME=movie VALUE="iets.swf"> <PARAM NAME=quality VALUE=high> <PARAM NAME=bgcolor VALUE=#FFFFFF> <EMBED src="iets.swf" quality=high bgcolor=#FFFFFF  WIDTH=750 HEIGHT=420 TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash"></EMBED>
</OBJECT>
</BODY>

Het gaat dan over de bovenstaande bgcolor. (staat er 2 x in)
Dat zou het probleem moeten oplossen.

• paQ
je bedoelt die onder para name?

Verwijderd

jah, en iets verderop.

PARAM NAME=bgcolor VALUE=#FFFFFF > <EMBED src="iets.swf" quality=high bgcolor=#FFFFFF
Pagina: 1