Counterstrike again!

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11:26
Nou ik allemaal van die verhalen hoor van cheating in counterstrike!. Vraag ik met wel eens af of sommige dingen kloppen zoals:als ik bij iemand een clip in hem boor en dat ie dan wegloopt met 50% health!

Weten jullie eigenlijk hoeveel cheats er voor counterstrike zijn en wat ze doen. Ga ik eens kijken of deze so called goede mensen ook echt goed zijn.

Click hier niet

Verwijderd

Hum....ja... Kijk je heb een LAG waar je rekening mee moet houden. Het kan zijn dat hij voor jou nog recht voor je staat. Terwijl hij al weg is. En dan krijg je dit soort dingen.
Ik heb het wel eens mee gemaakt dat ik eerst iemand dood schoot. En gelijk daar toe hij dus dood was zijn kogel mij raakt en ik ook dood was. Door hem. :(

Nu heb je dat bedrijf ANUS. Die maken van die achtelijke drivers waarmee je door de muren kan kijken. Zo maken ze het wel heel makelijk voor de losers (iemand die cheats gebruikt in online games is een loser ja :r). Kijk dat zijn praktijken die NIET horen. Je zou die gast moeten volgen in de game en dan een video maken van zijn spelen en naar de Admin opsturen. Die gast moet je bannen. Ik kost echt op de gasten. :r :r :r

• Hamlet
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

Bereid je dan maar op voor :)
Want dat gaat je heeeeeeeelveeel kost kosten :D

heb ik niet meer :P

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 10:53
Ja als die drivers echt doorzetten koop ik nooit meer wat van ASUS dat kan ik ze wel op een papiertje geven, niet dat hun er van wakker liggen, maar dan zit ik niet met een hardware matig cheatmiddel in de pc...

Flickr | Lego collectie

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Als je een clip op iemand leeg schiet en hij heeft nog 50% over ben je gewoon slecht, een manier om jouw incompetentie goed te praten is natuurlijk door de de ander een cheater noemen.

Voor zover ik weet heeft CS alleen last van "visuele" cheats, dus door muren heen kijken, spike models etc, er zijn geen aimbots of kunstgrepen die je magisch kogels laat ontwijken.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

best met de meeste wapens (vooral de machineguns) is om korte vuurstoten te geven.

dit omdat, als je 't gewoon volledig open vuur geeft de kogels alle kanten opvliegen, de terugslag van 't wapen zo klein mogelijk te houden :)

dus niet als een idioot je magazijn op iemand los vuren, maar gewoon, beheerd, gericht op die lelijke koppen of benen mikken... niet op de buik of rug, want de meeste hebben toch altijd armor aan.

succes

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 22:01

Wimo.

Shake and Bake!

Uh en toch ben ik het niet eens met het bovenstaande.. natuurlijk kun je het wel proberen maar 3/4 van de pogingen zal mislukken omdat de vijand ook niet stil blijft staan :(

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

Maar bij CS heb je inderdaad een bug waarbij de kogels door de lichaam van de tegenstander heen vliegt!
Komt door de client-server connectie of zoiets, maar het is geen cheat, maar een bug,, komt niet zo vaak voor :)

Dus eigenlijk wat Xaran zegt :)

heb ik niet meer :P

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11:26
D3 ik kan wel mikken hoor. Maar ik ben er ook achter dat het deels door lag komt dus.

O en headshot helpende en busrt rate scripts bestaan dus echt wel he!. er is zelfs een soort god mode cheat! ja echt waar.

Click hier niet

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:26

Animal_X

Rodin

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

reapher: aimbot explain:

Je moet weten waar iemand zijn hoofd zit. Dat kan, dat is een variable die naar je toe wordt gestuurd, anders zou je het hele mannetje niet zien. MAAR die variable is in coordinaten op de GEHELE map (ofzo). Als je op iets wil aimen, heb je de coordinaten voor je crosshair op _jouw_ view nodig. Deze zitten in een hele andere "dimensie", en hier kan je dus nooit een coordinaat van een player invullen. Aimscripts coden kan dus niet, tenzij je de halve engine ombouwt.

Tja, die tenzij, die staat er nog wel....

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:26

Animal_X

Rodin

nee joh die site is een geintje!!!, moet je niet serieus nemen!!!

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

duh!

Verwijderd

Aimbot scripts bestaan gewoon hoor...
http://www.hlcheaters.com

Maar ze werken niet. Als je schiet richt de crosshair automatisch op hoofdhoogte. Maar als die tegenstander dus ergens bovenop een gebouw staat kun je hem niet schieten , of als hij op een trap boven je staat. Dan mikt hij gewoon naar beneden op hoofdhoogte.... :)

Verwijderd

Het is met bijna alle guns zo dat als je bursts schiet dat je meer accurcy hebt dan als je full auto hebt...
vooral met ak - 47 toen ik begon met CS vond ik het kut gun , schoot nml alleen full auto.
pas na enige tijd begreep ik de guns beter (long story ;) ) en kilde ik ook meer.
Guns met burst betere accurcy:
bijna alle... behalve snipers rifles *duh*

had op WAN.. schoot ik met awp in cs_assault in de vent (was op trapje geklommen) en die overleefde wel 2/3 schoten.. of het nou kwam dat ik niet gezoomed had of dat ik scheel ben of dat die gast mazzel had weet ik niet.
en de para guns is trouwens alleen goed in levels waar haast geen open ruimtes zijn..
paragun:
short range power: deadly
long range power: don't make me laugh
vind para alleen leuk in cs_estate .

en dat probleem met lag kan in je voordeel en nadeel zijn..
voordeel: voor jou staat iemand stil terwijl voor die speler zelf hij al 3 km verder is.. jij killed hem..

nadeel: jij killde iemand maar hij blijkt jou achteraf ook gekilled te hebben..

maarja: shit happens.

btw: iemand met de nick Player ofzo hoeft het niet persee te zijn.. kunnen vaak ook clan members zijn die ff lol willen hebben ofzo ;) | |
| |
ff bullshit \/
info: Beta 1 t/m 6.6 experience
of Paestero
aka: GoT.CS Dutch Commando

Verwijderd

aimbot?
is een sprookje..
burst scipts bestaan wel ja.. maar was daar mis mee?
bestaan toch ook scripts om snel guns te kopen of weet ik veel..

was handiger? 3 sec muis knop was te houden of 1 knop in douwe om burts te schieten...
tis maar hoe je 't ziet ;)

*Think I'm a cheater? Look in the mirror and think what the f*** am I thinking.. he's just better and plays CS more then I do*

Verwijderd

Paestero , zoals ik 3 posts hierboven heb uitgelegd bestaat een aimbot wel, maar bestaat hij niet.....

enne, waar vind ik zo'n burstscript :P
Pagina: 1