Nou daar gaan we, het begon al met BIOS problemen. De CMOS batterij zou zogenaamd leeg zijn, de CMOS instellingen zouden niet goed zijn, opstarten lukte voor geen meter, vastlopers in het BIOS, afijn, 1 grote k#tz##i. Even op GoT gezocht, bleek er dus een BIOS update nodig te zijn als je een TB 1,4 erin hangt. En dat voor een moederbord wat er volgens de handleiding al voor geschikt moet zijn.
Goed, nieuwe BIOS er in, weg problemen
Maar de vreugde bleef niet lang. Ik ging Windows 2000 installeren. Het DOS deel van de setup verliep prima, maar na het rebooten en het laden van de setup...helemaal niks. De pc liep keer op keer helemaal vast na de melding "F6 voor 3rd party scsi of raid drivers", je kent hem wel.
Dus ik alle PCI kaarten er maar uit getrokken.
Hij kwam wel voorbij de F6 melding van de setup! Mooi zo, partitie gekozen, bestanden kopieren alles gin perfect.
Tot de volgende reboot.
En daar ben ik nu dus vast gelopen. Als hij verder wil met de windows 2000 setup (dus onderin de balk windows wordt geladen), als de balk vol is reboot de pc vanzelf, en dat blijft dus vrolijk zo door gaan.
Wie helpt me?
Goed, nieuwe BIOS er in, weg problemen
Maar de vreugde bleef niet lang. Ik ging Windows 2000 installeren. Het DOS deel van de setup verliep prima, maar na het rebooten en het laden van de setup...helemaal niks. De pc liep keer op keer helemaal vast na de melding "F6 voor 3rd party scsi of raid drivers", je kent hem wel.
Dus ik alle PCI kaarten er maar uit getrokken.
Hij kwam wel voorbij de F6 melding van de setup! Mooi zo, partitie gekozen, bestanden kopieren alles gin perfect.
Tot de volgende reboot.
En daar ben ik nu dus vast gelopen. Als hij verder wil met de windows 2000 setup (dus onderin de balk windows wordt geladen), als de balk vol is reboot de pc vanzelf, en dat blijft dus vrolijk zo door gaan.
Wie helpt me?