Ik heb een oude 166 staan met het geheugen nog voor sdram, nou zitten er ook 2 sdram sloten op dus ik plug daar ff heel wijs 2x 128 in, maar uiteraard doen die het niet. Iemand een oplossing hoe ik het wel aan de praat krijg bij voorbaat dank.
Misschien kan hij maar 32 of 64 per bank aan..
Hopelijk kun je dat opzoeken in een boekje/site..
Hopelijk kun je dat opzoeken in een boekje/site..
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
Die banken werken ook nog voor edo geheugen..
Verder de vraag of je nog andere geheugenbanken gevuld hebt, want dat is dan ook edo.. En edo en sd werken niet samen..
En verder natuurlijk de chipset-limiet inderdaad.. Dus misschien is er een oplossing, misschien ook niet!
Verder de vraag of je nog andere geheugenbanken gevuld hebt, want dat is dan ook edo.. En edo en sd werken niet samen..
En verder natuurlijk de chipset-limiet inderdaad.. Dus misschien is er een oplossing, misschien ook niet!
Verwijderd
Heb ook zoon soort bord, moet perse 10/12 ns geheugen in, dus pc66. pc100/133 gaat echt niet werken.
op Pc 66 kan die tot 128 mb per bank aan.
(niet dat ik dat heb, maar volegens manual kan ut wel)
op Pc 66 kan die tot 128 mb per bank aan.
(niet dat ik dat heb, maar volegens manual kan ut wel)