Toon posts:

Was mis met Mxstream nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mn Mxstream dondert de hele tijd uit en dan kan ik wel weer opnieuw inbellen, maar wel irri., iemand anders heir last van op dit moment
zit bij planet?

Verwijderd

Nee geen last van, op de site staan ook geen storingen die daarmee iets te maken zouden kunnen hebben

Storingsmeldingen

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:16

Termy

valt er nog wat te fragge?

hoe je donderd eruit? zo van, connex icon in tray is der nog maar geen data verkeer? en als je je inet explorer opstart zegt ie "finding site" www.blabla bla?

zo ja, ik zit ook bij planet en heb ook weleens last hiervan. overigens alleen als ik iets wil uploaden naar iemand...... al sla je me vierkant (ben nu nog rond :+)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

Als de lijn sync lampje steeds gaat knipperen is er een storing aan de adsl-lijn. Anders is het een slecht ingestelde pc, 6 van de 10 keer.

Verwijderd

Hm ik hebbut ook sinds gisteraaf. Potseling was inet dood, was nog wel verbonden met mxstream maar er kwam nix binnen. Opnieuw verbinden enzo hielp niet. En vandaag had ik hetzelfde maar dit keer werkte opnieuw inbellen wel.
Woon in Zaandam btw

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 oktober 2001 21:08 schreef sherlock het volgende:
Als de lijn sync lampje steeds gaat knipperen is er een storing aan de adsl-lijn. Anders is het een slecht ingestelde pc, 6 van de 10 keer.
Er knipperen helemaal geen lampjes?
ze branden allebei en dan dondert ie ineensuit en branden ze nog immer
nu doet ie het al een uurtje hoor :D

• Termy

Termy

grappig, ik woon in P'end

iig, me comp verkeerd afgesteld? lmao, dit is pa's comp en die weet wat ie doet.

iig, lampjes vertonen geen kuren, data overdracht doet het gewoon niet :(

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-07 09:41
Op dinsdag 09 oktober 2001 21:33 schreef Oord het volgende:

...dan dondert ie ineensuit en branden ze nog immer...
denk dat je modem een beetje gaar is

Verwijderd

Wat ONTZETTEND belangrijk is bij het Alcatel modem is dat hij vrijstaand is en dat je er niets oplegt. Hij is erg gevoelig voor warmte en als hij ook maar enigszins warm wordt loopt hij vast, en blijven alle lampjes branden.

Zorg dus dat je er niets op hebt liggen, zelfs geen papier, dan kan hij zijn warmte kwijt.

Verwijderd

slecht afgesteld denk ik? :?
iniedergeval heel vreemd, ad gisteravond geen paginas maar, maar downloaden deed het wel?
rebooten..5 minuten paginas..daarna niet..maar downen nog steeds wel..pingen ging ook gewoon goed. Mn buurman (studentenhuis) had wel gewoon paginas (ik win98 hij winXP) klinkt nu idd wel vaag dak nie de enigste ben die daar last van heeft :(
starx wanneer ik weer thuis ben ff kijke of ie ut weer normaal doet :)

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 21:56
Valt wel mee met de warmte van de Alcatel modem.. ik heb m'n Vigor 2200e er bovenopstaan, en dat werkt prima. :)

Maar het kan natuurlijk nooit kwaad om 'm de ruimte te geven. ^_^

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 12:26 schreef rarzie het volgende:
Valt wel mee met de warmte van de Alcatel modem.. ik heb m'n Vigor 2200e er bovenopstaan, en dat werkt prima. :)

valt idd wel mee...de mijne ligt bovenop de server in de gang..en da ding is al een oud beesie en produceerd dus best wel veel warmte..heb die alcatel nog nooit last van gehad 8)

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 10:32

Rtificial

as fake as can be

Op dinsdag 09 oktober 2001 20:51 schreef Termy het volgende:
hoe je donderd eruit? zo van, connex icon in tray is der nog maar geen data verkeer? en als je je inet explorer opstart zegt ie "finding site" www.blabla bla?

zo ja, ik zit ook bij planet en heb ook weleens last hiervan. overigens alleen als ik iets wil uploaden naar iemand...... al sla je me vierkant (ben nu nog rond :+)
Er zijn over dat probleem bij 'upload' al een aantal topics langsgekomen. Als ik me niet vergid had het onder andere iets te maken met Windows ME, en dat je een aantal bestanden moest vervangen door oudere versies.... Ik weet nie of de search werkt, maar als ik jou was zou ik daar eens op zoeken...

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 21:56

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

• Termy

Termy

idd bij het ADSL Forum geven ze een oplossing, ik heb die nu doorgevoerd maar of het echt werkt is maar te bezien. ik heb nog ff geen slachtoffer gevonden om iets groots naar te uppen :)

http://www.xs4all.nl/~samson/adsl/w98/

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je hebt zeker USB modem i.c.m. AMD Athlon en Win 9x ?

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Bij mij (eternet) is hij er nog nooit uit geweest.

Verwijderd

Topicstarter
Dit topicje mag dus ook dicht, ik was er al achter :D
Pagina: 1